25.09.2015

Franczyzy z USA dostępne teraz w Polsce

EGS jest firmą, która od kilkudziesięciu lat wprowadza amerykańskie marki franczyzowe w Europie i w Azji.

EGS kieruje się następującymi zasadami przy wyborze marek:

  • Wysoka dochodowość jednostek franczyzowych.
  • Stały przyrost liczby jednostek franczyzowych.
  • Utrzymywanie wysokich marże pomimo dużej konkurencji w USA.
  • Dobry system szkoleń, wsparcia i narzędzia marketingowe.
  • Model finansowy, który daje licencjobiorcy dobry zwrot z inwestycji.

Przedstawiamy 7 sprawdzonych konceptów ze Stanów Zjednoczonych, teraz dostępnych w Polsce.

Denny’s - Największa sieć rodzinnych restauracji na świecie. Liczy 2150 placówek w USA i 13 innych krajach. Na rynku działa 63 lata i obsługuje 32 mln klientów miesięcznie. Denny's znajduje się wśród 10 najlepszych franczyz w USA w rankingu Entrepreneur, oraz #1 w kategorii restauracji rodzinnych. Firma jest notowana na giełdzie NASDAQ (symbol DENN). Franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem umożliwiającym mu otwarcie przynajmniej 5 restauracji Denny’s w Polsce (zasoby min $5 mln).

Arby’s – Amerykański bar kanapkowy. Jest to największą na świecie sieć oferującą kanapki z wyższej półki. Sieć liczy 3 400 punktów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, w krajach Środkowego Wschodu oraz w Turcji. Od ponad 50 lat oferuje klientom ręcznie robione kanapki, urozmaicone dania oraz nieprzyzwoicie pyszne desery. Cechą charakterystyczną się mięso najwyższej jakości oraz najzdrowsze. Arby’s pozycjonuje się między jedzeniem typu fast food a fast casual. Franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem umożliwiającym mu otwarcia przynajmniej 10 barów Arby’s w Polsce (min. $ 2 mln).

Lawry’s - Restauracje premium. Jest kultową amerykańską restauracją, która serwuje różnorodne dania z pięciogwiazdkowego menu, takie jak mięsa, owoce morza, przystawki i pyszne desery. Wszystko jest serwowane przez kelnerów na srebrnych tacach. Firma rodzinna z tradycja sięgającą 75 lat. Wielkość restauracji to 900 m2. Restauracje Lawry's działają w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, na Tajwanie i w Chinach. Inwestycja $ 4,5 mln.

PJ’s Coffee of New Orleans - Kawiarnie założone w Nowym Orleanie w 1978 roku przez Phyllis Jordan. PJ’s Coffee serwuje szeroki zakres gorących, lodowych oraz mrożonych napojów kawowych używając najwyższej jakości ziaren arabiki oraz organicznych herbat i ciastek śniadaniowych. Obecnie sieć liczy 65 kawiarni w Stanach Zjednoczonych. Sieć rozwija się w trzech formatach: kawiarnie mobilne, kioskowe (ok. 30 m2) i duże (150 m2). Inwestycja ok. $2 mln - kwota umożliwiająca otwarcie 5 pełnych kawiarni. 

Witryna i wnętrze Sky Zone

Sky Zone - Plac zabaw z trampolinami pod dachem. Koncept opera się na idei „fun fitness”, czyli osoby w każdym wieku jednocześnie się bawią i ćwiczą. Największa na świecie sieć parków trampolinowych posiada ponad 100 punktów franczyzowych w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Meksyku oraz licencjobiorców w Chile, Kuwejcie, Arabii Saudyjskiej i w Wielkiej Brytanii. Sky Zone oferuje zdrową zabawę dla klientów indywidualnychorganizacje urodzin oraz eventów grupowych. Inwestycja $ 1-2 mln.

Grimaldi's restaurant

Grimaldi's - Pizzeria z wyższej półki w segmencie restauracji rodzinnych. To również restauracja idealna na uroczystości rodzinne oraz spotkania biznesowe. Restauracja serwuje również wina. Grimaldi's posiada sekretną recepturę przygotowania sosu oraz używa domowej produkcji mozarelli. Pizza ma ten sam smak jak pizza w Neapolu. Wystrój wewnętrzy jest nowoczesny, nawiązujący do loftu.  Inwestycja rzędu  $ 1,5-3 mln. 

The Tilted Kilt - Więcej niż restauracją i znacznie więcej niż bar sportowy. Zapewnia zabawę i dobrą atmosferę. Jest miejscem gdzie można obejrzeć zawody sportowe, napić się zimnego piwa i spędzić czas z przyjaciółmi. Oferuje pyszne menu, ponad 30 piw z beczki i butelkowanych do wyboru oraz obszerny wybór innych napojów alkoholowych. Wyróżnia się wyglądem obsługi - słynne Tilted Kilt Girls™ i Tilted Kilt Boys™. Inwestycja od $ 1 mln.

Więcej informacji

Zainteresowane firmy oraz inwestorów prosimy o wypełnienie poniższego kwestionariusza lub o kontakt bezpośredni: Liliya Sidelnyk, lsidelnyk@franchising.pl, tel. +48 570 375 447 

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miasto *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Poproszę o więcej informacji o







Ewentualne pytania lub uwagi
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł