Optymalna powierzchnia, potrzebna na wyspę w galerii handlowej, to 6-10 m2. Stoisko, w pełni wyposażone w meble, dostarcza franczyzodawca.
Piątek
02.10.2015
Teletorium chce do końca roku uruchomić około 10 nowych wysp z akcesoriami telefonicznymi. Koszt inwestycji w stoisko wynosi 35 tys. zł.
 

Teletorium ma w tej chwili ponad 200 punktów sprzedaży w całej Polsce. Wszystkie należą do franczyzobiorców. 95 procent stoisk działa w centrach handlowych.
Obecnie poszukujemy franczyzobiorców głównie w północnej oraz północno-wschodniej Polsce. W obszarze naszego zainteresowania są m.in. Olsztyn, Białystok, Suwałki. Bierzemy pod uwagę i mniejsze, i średnie miasta, wszystko zależy od jakości obiektu handlowego i relacji kosztów do potencjału lokalizacji – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium. W czwartym kwartale tego roku chcemy otworzyć jeszcze 8 do 10 kolejnych stoisk. Dzięki temu 2015 rok moglibyśmy zamknąć liczbą blisko 40 nowych punktów.

Nasycić rynek

Optymalna powierzchnia, potrzebna na wyspę w galerii handlowej, to od sześciu do dziesięciu metrów kwadratowych. Całe stoisko, w pełni wyposażone w konieczne meble, dostarcza franczyzodawca, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu z centrum handlowym dokładnej wielkości i kształtu. Na inwestycję franczyzobiorca powinien mieć przygotowane około 35-40 tys. zł. W tym wliczony jest już koszt zatowarowania.
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a opłaty miesięczne są negocjowane indywidualne i zależą m.in. od lokalizacji stoiska – mówi Piotr Andrzejewski.

Franczyzodawca oczekuje od franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomości branży GSM. W zamian Teletorium zapewnia partnerom dostęp do asortymentu w atrakcyjnych cenach, udziela wsparcia w zakresie właściwego zatowarowania i marketingu, a opiekun z działu handlowego pomaga w prowadzeniu biznesu.
Czas zwrotu inwestycji zależy od lokalizacji, liczby zatrudnionych osób, tego, czy właściciel stoiska sam też zajmuje się sprzedażą. Szacunkowo zajmuje to około pół roku.
Widoczne jest już mocne nasycenie rynku, zarówno w kontekście liczby punktów sprzedaży, jak i wielości oferty akcesoriów – nie ukrywa Piotr Andrzejewski. – Ale z drugiej strony rynek odbiorców jest ogromny. Prawie każdy ma telefon komórkowy, a granica wieku, kiedy dostaje się pierwszy telefon systematycznie się obniża. Stąd wniosek, że mimo odczuwalnego nasycenia, nadal jest o co walczyć.

Teletorium jest częścią grupy kapitałowej TelForceOne S.A., notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.


POPULARNE NA FORUM

Sferis powiększa sieć

Great share, your blog is awesome! Dream League Soccer 2018 Kits

8 wypowiedzi
ostatnia 26.09.2018
Dobry konwerter do talerza satelitarnego.

Witam wszystkich , posiadam duży talerz satelitarny jeszcze od poprzedniego dostawcy telewizyjnego, od roku mam umowę z innym i jest zdecydowanie lepszy odbiór. Czy...

1 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Zarabiać przez telefon

Really your post is really very good and I appreciate it. It’s hard to sort the good from the bad sometimes.You definitely put a new spin on a topic thats been written about...

3 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

7 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Sferis powiększa sieć

Nice post,i like your article,great way of explanation.Looking for more articles like this, Also check my website color switch Thank you!

8 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

Thanks for your post. There is a lot of information needed for me Happy Room

7 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Telekomunikacja Polska szuka partnera

Thanks for sharing the informative information through the article. and all the details are awesome and good in this post. Refer: zombs royale free to play!!

4 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Play ma plan

The article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are useful vex 3

13 wypowiedzi
ostatnia 23.07.2018