Optymalna powierzchnia, potrzebna na wyspę w galerii handlowej, to 6-10 m2. Stoisko, w pełni wyposażone w meble, dostarcza franczyzodawca.
Piątek
02.10.2015
Teletorium chce do końca roku uruchomić około 10 nowych wysp z akcesoriami telefonicznymi. Koszt inwestycji w stoisko wynosi 35 tys. zł.
 

Teletorium ma w tej chwili ponad 200 punktów sprzedaży w całej Polsce. Wszystkie należą do franczyzobiorców. 95 procent stoisk działa w centrach handlowych.
Obecnie poszukujemy franczyzobiorców głównie w północnej oraz północno-wschodniej Polsce. W obszarze naszego zainteresowania są m.in. Olsztyn, Białystok, Suwałki. Bierzemy pod uwagę i mniejsze, i średnie miasta, wszystko zależy od jakości obiektu handlowego i relacji kosztów do potencjału lokalizacji – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium. W czwartym kwartale tego roku chcemy otworzyć jeszcze 8 do 10 kolejnych stoisk. Dzięki temu 2015 rok moglibyśmy zamknąć liczbą blisko 40 nowych punktów.

Nasycić rynek

Optymalna powierzchnia, potrzebna na wyspę w galerii handlowej, to od sześciu do dziesięciu metrów kwadratowych. Całe stoisko, w pełni wyposażone w konieczne meble, dostarcza franczyzodawca, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu z centrum handlowym dokładnej wielkości i kształtu. Na inwestycję franczyzobiorca powinien mieć przygotowane około 35-40 tys. zł. W tym wliczony jest już koszt zatowarowania.
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a opłaty miesięczne są negocjowane indywidualne i zależą m.in. od lokalizacji stoiska – mówi Piotr Andrzejewski.

Franczyzodawca oczekuje od franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomości branży GSM. W zamian Teletorium zapewnia partnerom dostęp do asortymentu w atrakcyjnych cenach, udziela wsparcia w zakresie właściwego zatowarowania i marketingu, a opiekun z działu handlowego pomaga w prowadzeniu biznesu.
Czas zwrotu inwestycji zależy od lokalizacji, liczby zatrudnionych osób, tego, czy właściciel stoiska sam też zajmuje się sprzedażą. Szacunkowo zajmuje to około pół roku.
Widoczne jest już mocne nasycenie rynku, zarówno w kontekście liczby punktów sprzedaży, jak i wielości oferty akcesoriów – nie ukrywa Piotr Andrzejewski. – Ale z drugiej strony rynek odbiorców jest ogromny. Prawie każdy ma telefon komórkowy, a granica wieku, kiedy dostaje się pierwszy telefon systematycznie się obniża. Stąd wniosek, że mimo odczuwalnego nasycenia, nadal jest o co walczyć.

Teletorium jest częścią grupy kapitałowej TelForceOne S.A., notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.


POPULARNE NA FORUM

Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

Thanks for your post. There is a lot of information needed for me Happy Room

6 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Telekomunikacja Polska szuka partnera

Thanks for sharing the informative information through the article. and all the details are awesome and good in this post. Refer: zombs royale free to play!!

4 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Play ma plan

The article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are useful vex 3

13 wypowiedzi
ostatnia 23.07.2018
Play ma plan

The article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are...

13 wypowiedzi
ostatnia 23.07.2018
Telefon z wyspy

Hello, You are doing great job. Do you guys have any idea how to take franchise of Penn Station. Penn Station Menu is just awesome i am having great business opportunity please...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Play ma plan

https://needforspeedmostwantedapk.info get the new version

13 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Play ma plan

Get the best Apk mod [url=https://needforspeedmostwantedapk.info/] https://needforspeedmostwantedapk.info [/url]

13 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018