Burgerownie rosną w siłę

Bobby Burger otwiera swoje lokale w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Czwartek
10.12.2015
Bobby Burger planuje w ciągu trzech lat zbudować sieć liczącą sto lokali. Na razie ma ich 30.
 

Bobby Burger zaczynał w 2012 roku, od jednego food trucka. W ciągu trzech lat sieć rozrosła się do 30 burgerowni.
– W 2015 roku otworzyliśmy już 20 restauracji, a do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa lokale – mówi Olek Pobikrowski, dyrektor marketingu Bobby Burgera. – Nasz plan zakłada, że do końca 2018 roku otworzymy ich w sumie 100.

We franczyzie lub w ajencji

Lokale serwują slofoodowe hamburgery, ze zdrowym mięsem i świeżymi dodatkami. Bobby Burger otwiera swoje punkty w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Najlepsze na burgerowanie są lokale w centrach miast, przy głównych ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Mogą to być zarówno lokalizacje blisko skupisk biurowców, jak i imprezowe ulice, często odwiedzane przez młodych ludzi.
– Sugerujemy, aby lokal miał od 80 do 120 m2. Projekty wszystkich wnętrz wykonuje jedna firma, co pozwala nam zachować wewnętrzną spójność. Wspólnym mianownikiem dla restauracji BB jest styl industrialny, który nawiązuje do loftów i hal produkcyjnych w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku – tłumaczy Olek Pobikrowski.

Kwota inwestycji to około 200 tys. zł netto liczona wraz z kosztami ewentualnego remontu i wyposażenia lokalu. Opłata wstępna wynosi 17,8 tys. zł i zawiera projekt aranżacji lokalu, system informatyczny, szkolenia, ogólnosieciową strategię marketingową oraz pełne wsparcie podczas otwarcia i pierwszych miesięcy działania biznesu. Miesięczna opłata franczyzowa to 8-10 proc. od obrotu.
– Ostatnio uruchomiliśmy program partnerski, w ramach którego na zasadach ajencyjnych udostępniamy lokale własne osobom prowadzącym już działalność gospodarczą. Taka forma pozwala spełnić marzenie o prowadzeniu własnego biznesu tym, którzy mają ograniczony budżet na inwestycję, ponieważ partner wpłaca jedynie kaucję za lokal – dodaje Olek Pobikrowski.

Szacowany przez licencjodawcę okres zwrotu z inwestycji w lokal Bobby Burger wynosi od roku do dwóch lat.


POPULARNE NA FORUM

Odstąpię restauracje franczyzowa w Krakowie.

Odstąpię restauracje sieci New York Pizza Department w Krakowie. W celu uzyskania bliższych informacji zapraszam do kontaktu: 660440670 lub maciej.grabovski@gmail.com

1 wypowiedzi
ostatnia 10.08.2018
Odsstapie

Odstapię funkcjonująca restauracje z wyposażeniem

1 wypowiedzi
ostatnia 10.08.2018
Opinie Biesiadowo

Tak jak w temacie. Potrzebuje opinii na temat tej firmy

1 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Sprzęt do knajpy

Zauważyłem że patelnie gastronomiczne mają teraz mega duże wzięcie, coraz więcej lokali chce się profesjonalnie zaopatrywać w sprzęt grzejący. Jak duża może być...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.08.2018
Strona internetowe dla gastronomii i cateringu

polecam herbate teekanne, najlepszy smak i cena!

41 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2018
Gastronomię czeka świetlana przyszłość

Dobrym dostawcą sprzętu do wyposażenia gastronomii i nie tylko jest : [url=http://www.intermarket.com.pl/urzadzenia-fiskalne/drukarki-fiskalne ]intermarket.com.pl - drukarki...

22 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Gastronomia. Czy na tym można zarobić? Pomysły

Moim zdaniem jest to fajny pomysł :) Trzeba na pewno wybrać dobrych dostawców :) Ja polecam Rogowskiego, który ma świetne produkty, takie jak na przykład...

95 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Miejsce na lokal gastronomiczny

Witam, posiadam ciekawy lokal , który był przygotowany pod gastronomię - restauracja, kawiarnia na parterze, pub lub winiarnia w piwnicy. Całość ma ponad 300 m2 i mieści...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018