Burgerownie rosną w siłę

Bobby Burger otwiera swoje lokale w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Czwartek
10.12.2015
Bobby Burger planuje w ciągu trzech lat zbudować sieć liczącą sto lokali. Na razie ma ich 30.
 

Bobby Burger zaczynał w 2012 roku, od jednego food trucka. W ciągu trzech lat sieć rozrosła się do 30 burgerowni.
– W 2015 roku otworzyliśmy już 20 restauracji, a do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa lokale – mówi Olek Pobikrowski, dyrektor marketingu Bobby Burgera. – Nasz plan zakłada, że do końca 2018 roku otworzymy ich w sumie 100.

We franczyzie lub w ajencji

Lokale serwują slofoodowe hamburgery, ze zdrowym mięsem i świeżymi dodatkami. Bobby Burger otwiera swoje punkty w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Najlepsze na burgerowanie są lokale w centrach miast, przy głównych ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Mogą to być zarówno lokalizacje blisko skupisk biurowców, jak i imprezowe ulice, często odwiedzane przez młodych ludzi.
– Sugerujemy, aby lokal miał od 80 do 120 m2. Projekty wszystkich wnętrz wykonuje jedna firma, co pozwala nam zachować wewnętrzną spójność. Wspólnym mianownikiem dla restauracji BB jest styl industrialny, który nawiązuje do loftów i hal produkcyjnych w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku – tłumaczy Olek Pobikrowski.

Kwota inwestycji to około 200 tys. zł netto liczona wraz z kosztami ewentualnego remontu i wyposażenia lokalu. Opłata wstępna wynosi 17,8 tys. zł i zawiera projekt aranżacji lokalu, system informatyczny, szkolenia, ogólnosieciową strategię marketingową oraz pełne wsparcie podczas otwarcia i pierwszych miesięcy działania biznesu. Miesięczna opłata franczyzowa to 8-10 proc. od obrotu.
– Ostatnio uruchomiliśmy program partnerski, w ramach którego na zasadach ajencyjnych udostępniamy lokale własne osobom prowadzącym już działalność gospodarczą. Taka forma pozwala spełnić marzenie o prowadzeniu własnego biznesu tym, którzy mają ograniczony budżet na inwestycję, ponieważ partner wpłaca jedynie kaucję za lokal – dodaje Olek Pobikrowski.

Szacowany przez licencjodawcę okres zwrotu z inwestycji w lokal Bobby Burger wynosi od roku do dwóch lat.


POPULARNE NA FORUM

Zdrowo i Zielono

kontynuując wątek zapraszam również na ciekawy blog o zdrowej żywności gdzie znajdziecie wiele fit przepisów

9 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Zdrowo i Zielono

W ostatnim czasie bardzo popularne zrobiły się zdrowe przekąski oraz lunch który można bez problemów zabrać np. do pracy. Wymieniono już tu kilka stron a ja dorzucam...

9 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Franczyza 7Street - jakie opinie?

watches for men -- mens watches -- womens watches

4 wypowiedzi
ostatnia 11.10.2018
Piec do pizzy - jaki wybrać ?

jeżeli poszukujesz naprawdę dobrego pieca do pizzy zapraszam do kontaktu z zespołem gastrro.pl doradzą i przygotują ciekawą ofertę. Pieców jest tak dużo, że trzeba...

56 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Dobre miejsce na pizzerię

A jak uważacie są w okolicy jakieś dobre firmy które wykonują cięcie stali (https://gomar.org.pl/) ?

2 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Franczyza 7Street - jakie opinie?

Nie wiem czy to na tyle znana marka, że warto. Osobiście nie słyszałem. Widzę, w mapach Google https://maps.google.com, że głównie są w Warszawie. Ja szukałem tutaj...

4 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Temat opłacalny jak najbardziej, coraz więcej ludzi jednocześnie chce dobrze wyglądać i jednocześnie dużo pracuje, przez co niema czasu na robienie posiłków w domu....

53 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018
Lodziarnie Lody Przygoda - ktoś współpracuje?

Nie polecam współpracy z Lody Przygoda. Jeśli nie chcesz stracić kasy, to uważaj na tych byznesmenuf.

9 wypowiedzi
ostatnia 02.10.2018