31.07.2002

Echo w Płocku

W Płocku więcej miejsca na punkty franchisingowe

W pierwszej połowie czerwca rozpoczęło działalność Cantrum Handlowe Echo w Płocku. Zainaugurowało ją otwarcie marketu Nomi. Powierzchnia sklepu wynosi łącznie ok. 7000 m kwadratowych, z czego ok. 3900 metrów kwadratowych stanowi hala sprzedaży, a powierzchnię 3000 metrów kwadratowych zajmuje "Ogród" - część z artykułami ogrodniczymi oraz plac z materiałami budowlanymi.

W połowie lipca dla klientów udostępniona zostanie pozostała część centrum, składająca się z supermarketu Champion, który zajmie powierzchnię ok. 3000 metrów kwadratowych, oraz galerii sklepów o łącznej powierzchni przekraczającej 3000 metrów kwadratowych (m.in. sklep RTV Euro AGD, salon budowniczy Deichmann, Drogeria Natura, Fotojoker, salon prasowy In Medio, sklep ze sprzętem komputerowym, apteka, ekspozytura banku, optyk, jubiler, pralnia itd.).

Podobne centra handlowe działają już w Siemianowicach Śląskich, Bełchatowie, Radomiu, Piotrkowie, Jeleniej Górze, Tarnowie, Przemyślu, Świętochłowicach, Pile, Pabianicach, Tczewie, Zamościu i Łodzi. Kolejne powstają w Olkuszu, Warszawie, a w Szczecinie i Kielcach realizowane są wielkie, wielofunkcyjne obiekty o charakterze handlowo-rozrywkowym.

Więcej: Supermarket News, 27 czerwca 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0