28.12.2015

Rok pełen zmian

Wprowadzenie oferty franczyzowej, rebranding i zmiana nazwy – działo się w tym roku pod szyldem Dominium. O zmianach opowiada Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu marki.

W 2015 roku koncept Dominium został poddany kilku strategicznym modyfikacjom. Najważniejsza to chyba ta dotycząca nazwy...
Właściciel sieci restauracji Pizza Dominium zmienił nazwę na Gusto Dominium i wprowadził nowy logotyp. Inauguracja nowej nazwy i logotypu jest ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki, którego celem było wypracowanie nowego pozycjonowania opartego na serwowanym menu we włoskim stylu. Nowa, jednolita komunikacja marketingowa wykorzystywana w social mediach, kampaniach internetowych oraz outdoorowych, a także w materiałach promocyjnych w lokalach zawiera charakterystyczne elementy identyfikacji marki, którymi są biało-czerwona kratka oraz konturowa figura konia. Zwieńczeniem nowego, włoskiego pozycjonowania marki jest zmiana nazwy na Gusto Dominium oraz wprowadzenie hasła „Smak Dominium. Smak włoskiego domu”. Wdrożony logotyp podkreśla nowoczesny charakter marki. Wykorzystanie w nim uproszczonych elementów jest zgodne z obowiązującym trendem flat design, tzn. że logotyp jest uproszczony i nowoczesny, ale nawiązuje do poprzedniej wersji poprzez wykorzystanie motywu konia oraz kratki.

Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu w Pizzy Dominium. Fot. Pizza Dominium

Nowy logotyp Gusto Dominium jest uproszczony i nowoczesny, ale nawiązuje do poprzedniej wersji poprzez wykorzystanie motywu konia oraz kratki.
Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu Gusto Dominium.

Wiosną Dominium rozpoczęło sprzedaż długo oczekiwanej licencji franczyzowej. Jak idzie pozyskiwanie partnerów i rozwój sieci?
W tym roku otworzyliśmy kolejną restaurację w Toruniu (w centrum handlowym Copernicus), w Warszawie przy ul.Wolskiej oraz kolejny lokal w Rumunii (w Mega Mall w Bukareszcie). Uruchomiliśmy pierwszy lokal franczyzowy w Ostrołęce oraz kolejny Warszawie. W najbliższym roku planujemy otworzyć pięć restauracji własnych, a także kilka franczyzowych. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi kandydatami na franczyzobiorców, aktywnie poszukujemy również odpowiednich lokalizacji pod restauracje franczyzowe. Pod szyldem Gusto Dominium działa obecnie ponad 70 lokali w całej Polsce oraz 7 w Rumunii.

Rozmawiał Grzegorz Morawski

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0