31.12.2015

Biznes do kompletu

DepilConcept chce otworzyć w przyszłym roku 10 nowych gabinetów. W realizacji planu mogą pomóc multibiorcy i partnerzy innych sieci franczyzowych.

Sieć gabinetów depilacji DepilConcept chce powtórzyć tegoroczny plan otwarć. Na liście planowych lokalizacji znajdują się m.in.: Łódź, Szczecin, Olsztyn, Częstochowa oraz Poznań. W przyszłym roku właściciele licencji master na Polskę mają szansę przegonić pod względem liczby placówek Portugalię, skąd wywodzi się marka, a gdzie działa obecnie 35 salonów.

Zabieg depilacji w gabinecie DepilConcept Fot. DepilConcept

Obecnie DepilConcept liczy 25 gabinetów, które otwierane są w miejscowościach powyżej 80 tys. mieszkańców. Optymalny lokal powinien mieć od 30 do 50 m2.

Usługi trwałej depilacji są w Portugalii bardziej powszechne i znane już od wielu lat. Nowe gabinety pojawiają się tam znacznie rzadziej niż w Polsce, gdzie fotodepilacja dopiero zdobywa swoją popularność. Potencjał tego rynku dostrzegają także franczyzobiorcy innych sieci franczyzowych, z którymi nawiązujemy współpracę – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.

Swój gabinet DepilConcept otworzyła w Radomiu franczyzobiorczyni innej sieci specjalizującej się w odchudzaniu. Franczyzodawca przyznaje, że podobnych zgłoszeń jest coraz więcej.

W naszej sieci blisko połowa partnerów prowadzi więcej niż jeden gabinet. Często łączą tę działalność z innymi biznesami. Mamy wśród franczyzobiorców lekarzy i osoby prowadzące firmy rodzinne, a także partnerów innych sieci, którzy szukają nowych źródeł zarobkowania. To wymaga wysokich umiejętności menedżerskich, które są jednym z podstawowych kryteriów dla kandydatów na franczyzobiorców DepilConcept – dodaje Mariusz Włoczkowski.

Obecnie w sieci działa 25 gabinetów, które otwierane są w miejscowościach powyżej  80 tys. mieszkańców. Optymalny lokal powinien mieć od 30 do 50 m2. Franczyzodawca oferuje pomoc w doborze lokalizacji i gwarantuje pakiet szkoleń dla partnerów i pracowników oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora