54 proc. Polaków jeżeli chce zjeść na mieście, wybiera właśnie pizzę. Pizza ma też to do siebie, że jest idealnym daniem na wynos czy na dowóz.
Czwartek
07.01.2016
Pizza Bus chce zbudować w Polsce sieć mobilnych pizzerii.
 

Pizza to najpopularniejsze wśród Polaków danie – oczywiście zaraz po kuchni polskiej. 54 proc. z nas, jeżeli chce zjeść na mieście, wybiera właśnie pizzę. Ale pizza ma też to do siebie, że jest idealnym daniem na wynos czy na dowóz. Przede wszystkim dlatego, że łatwo ją podgrzać i nie traci przez to zbyt mocno walorów smakowych. To właśnie wykorzystują pizzerie, nastawione na realizację zamówień wyłącznie w dostawie.

Pizza Bus na Słowacji ma 22 punkty franczyzowe, w Polsce dwa franczyzowe i jeden własny.
– W 2016 roku planujemy 12 otwarć mobilnych punktów – zapowiada Łukasz Przygoda, wprowadzający markę Pizza Bus do Polski. – Szukamy partnerów na terenie całej Polski. Mile widziane są osoby z mniejszych miejscowości, a nawet wiosek, gdzie praktycznie nie ma konkurencji lub jest znikoma.

Skuter na przystawkę

Mobilna pizzeria to przyczepa wielkości 4 m2, w pełni wyposażona i gotowa do pracy. Wystarczy samochód osobowy oraz prawo jazdy kategorii B, by ją transportować. W przypadku tego rodzaju działalności lokalizacja nie jest priorytetem bo punkt realizuje zamówienia wyłącznie w dostawie na dowóz.
– Docelowo chcemy jednak, aby przyczepa stała w konkretnym mieście i skupiła się na okolicznych mieszkańcach – podkreśla Łukasz Przygoda.

Franczyzobiorca może sam znaleźć lokalizację, ale licencjodawca dysponuje też propozycjami miejsc przy galeriach handlowych. W pełni wyposażona przyczepa kosztuje 39 tys. zł netto, partner wraz z nią otrzymuje pełną dokumentację, potrzebną dla Sanepidu. Do tego trzeba doliczyć zatowarowanie za 2 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 600 zł.
Franczyzobiorca w pakiecie startowym otrzymuje za symboliczną złotówkę skuter do rozwozu pizzy. Franczyzodawca zapewnia też m.in. niezbędne szkolenia, 20 tys. ulotek reklamowych, marketing w internecie i na portalach społecznościowych, dostęp do serwisu zamówień on-line.
 Pizza Bus to biznes całoroczny – twierdzi Łukasz Przygoda. – Średnio w tygodniu sprzedaje się od 30 do 60 pizz, a w weekendy dochodzi nawet do 100. Biznes jest wysokorentowny, inwestycja zwraca się po około czterech miesiącach.


ZOBACZ W KATALOGU

7 Street – Bar & Grill
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BoBoQ
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili
Chop Chop Lody Tajskie
Cleopatra
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Crazy Bubble
Crazy Piramid Pizza
Da Grasso
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Fabryka Pizzy
Felix Chicken
Fornetti
Fresh Gelato
Frytki Belgijskie w Krakowie
Gloria Jean’s Coffees
Gruby Benek
Jack’s Bar & Restaurant
Kebab King
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Lepione
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Mangatto
Lody Marsjano
Lody Przygoda & Lavazza
Lody Smaki Natury
Makarun Spaghetti and Salad
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
MOJITO LEMON
Mr Hamburger
Mr. Kebab
Naleśnikarnia Gramofon
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Olimp
Organic Coffee & more
Pan Naleśnik
Papa John’s Pizza
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Red Hot Chicken
Restauracje Sphinx
Rybkodajnia
Sbarro
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Bar
Sevi Kebab
Shrimp House
So! Coffee
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
Subway
Tel Aviv
Telepizza
Tutti Santi
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Willisch
Yogo Factory
Zdrowa Krowa Slow Food Fast
Zdrowa Micha bistro piekarnia
Z ogórem czy bez?