Polacy w światowej czołówce

Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników.
Piątek
12.02.2016
W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów DepilConcept na świecie, pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy.
 

Podstawą franczyzy jest know-how. Właściciele sieci gabinetów trwałej depilacji DepilConcept swojego biznesowego przepisu na sukces są pewni na tyle, że nowym franczyzobiorcom dają gwarancję rentowności od pierwszego miesiąca działalności. Pod jednym warunkiem:

Jeśli partner będzie przestrzegał zasad i postępował zgodnie z naszymi wytycznymi ma szansę osiągnąć zysk już w pierwszym miesiącu funkcjonowania – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor franczyzy DepilConcept.

Obietnica zysków działa mobilizująco. Franczyzobiorcy sieci z roku na rok poprawiają wyniki sprzedaży. Najlepsi nawet o 50 proc. w stosunku do 2014 roku. Wyniki doceniła centrala wręczając nagrody dla najlepszych salonów, menedżerów i kosmetyczek w sieci DepilConcept.

W ostatnim roku aż pięć gabinetów pobiło rekord sprzedaży sieci z 2014 roku – dodaje Mariusz Włoczkowski.

Postępy franczyzobiorców zostały również zauważone przez portugalską centralę DepilConcept. W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów działających na świecie pod tą marką, w grudniu pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy pokonując tym samym partnerów z kilku krajów.

DepilConcept działa w Polsce od 2011 roku. Aktualnie sieć liczy 25 gabinetów, ale jeszcze w tym półroczu centrala zapowiada otwarcie sześciu kolejnych:

Już teraz trzech franczyzobiorców przygotowuje się do otwarcia swoich trzecich gabinetów, a kolejnych dwóch do otwarcia drugich placówek – dodaje Włoczkowski.

Na otwarcie gabinetu potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Franczyzodawca oferuje również pomoc w doborze lokalizacji oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.


Karolina Kazuła, ekspert ds. franczyzy
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

Witajcie, planuję otworzyć salon kosmetyczny wraz z fryzjerem i szukam takiego wózka http://ayala.com.pl/product/akcesoria/wozek-fryzjerski-viki/ Stacjonarnie we Wrocławiu....

93 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Takie znieczulenie jest konieczne. Po co się męczyć?

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Ja słyszałam o znieczuleniu maścią. Straszyli mnie, że depilacja bikini boli. Nie mogę się jednak z tym zgodzić jestem po 3 zabiegach depilacji laserowej bikini i...

21 wypowiedzi
ostatnia 21.05.2018
Stracili wiarygodność

No i wyszło jak zawsze....

4 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

No nie wiem ,czy tak jest rzeczywiście. Moja znajoma zdecydowanie ceni sobie pracę na etacie, a po pracy prowadzi taki mini salon urody z dojazdem do klienta.

17 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Ja też założyłam niedawno warsztat kosmetyczny i czytałam trochę o oparach z kosmetyków na których się pracuje, okazuje się że nie są one bezpieczne gdy spędza...

17 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
Skandaliczna współpraca z firmą JEAN LOUIS DAVID

Jakby ktoś szukał kredytu, aby wyjść z długów po takiej współpracy, polecamy taki oto ranking pożyczek: http://www.twojapierwszapozyczka.pl . Ceny w Jean Louis David...

7 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
Branży kosmetycznej grozi zapaść

Też przewiduję prędzej rozkwit niż upadek tej branży. Wystarczy sprawdzić, ile trzeba czekać do kosmetyczki na wizytę... Oczywiście taką obfitość klientów mają...

19 wypowiedzi
ostatnia 10.05.2018