12.02.2016

Polacy w światowej czołówce

W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów DepilConcept na świecie, pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy.

Podstawą franczyzy jest know-how. Właściciele sieci gabinetów trwałej depilacji DepilConcept swojego biznesowego przepisu na sukces są pewni na tyle, że nowym franczyzobiorcom dają gwarancję rentowności od pierwszego miesiąca działalności. Pod jednym warunkiem:

Zabieg Depil Concept Fot. Danish Design Outlet

Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników.

Jeśli partner będzie przestrzegał zasad i postępował zgodnie z naszymi wytycznymi ma szansę osiągnąć zysk już w pierwszym miesiącu funkcjonowania – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor franczyzy DepilConcept.

Obietnica zysków działa mobilizująco. Franczyzobiorcy sieci z roku na rok poprawiają wyniki sprzedaży. Najlepsi nawet o 50 proc. w stosunku do 2014 roku. Wyniki doceniła centrala wręczając nagrody dla najlepszych salonów, menedżerów i kosmetyczek w sieci DepilConcept.

W ostatnim roku aż pięć gabinetów pobiło rekord sprzedaży sieci z 2014 roku – dodaje Mariusz Włoczkowski.

Postępy franczyzobiorców zostały również zauważone przez portugalską centralę DepilConcept. W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów działających na świecie pod tą marką, w grudniu pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy pokonując tym samym partnerów z kilku krajów.

DepilConcept działa w Polsce od 2011 roku. Aktualnie sieć liczy 25 gabinetów, ale jeszcze w tym półroczu centrala zapowiada otwarcie sześciu kolejnych:

Już teraz trzech franczyzobiorców przygotowuje się do otwarcia swoich trzecich gabinetów, a kolejnych dwóch do otwarcia drugich placówek – dodaje Włoczkowski.

Na otwarcie gabinetu potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Franczyzodawca oferuje również pomoc w doborze lokalizacji oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora