Kiedy się zwraca sklep z odzieżą?

Przedstawiamy 10 pomysłów na sprawdzony biznes w branży modowej. Opisujemy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić: pub, wypożyczalnię rowerów, sklep Komfortu, salon auto detailingu oraz lodziarnię Lodostrefy. Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę i logo dla firmy. Rudi Schuberth opowiada o swoich interesach na Kaszubach.
 

W kwietniowym numerze 4/2016 (134)

Supertemat

Odzieżówka wymaga, ale daje zarobić
Drożejący dolar, internetowa konkurencja i pogodowa monotonia – oto największe zmory sieci odzieżowych. Jednak mimo trudności przedsiębiorcy z branży radzą sobie nieźle.

Modne sposoby na biznesy
Odzieżówka to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Na licencji można otworzyć salon z markową modą, sklep z odzieżą używaną, a także handlować garniturami szytymi na miarę.

Przegląd firm odzieżowych rozwijających sieci sklepów odzieżowych we franczyzie:
Cafardini, Cipo & Baxx, Esotiq, Family Shop, Gatta, Kari, Moodo, MZGZ, Pawo, Vistula i Wólczanka,  

Sklep z odzieżą: kiedy się zwróci?
Na handlu odzieżą zarobią przedsiębiorcy, którzy potrafią zarządzać towarem na półkach i w magazynie. Niesprzedane kolekcje mogą właściciela sporo kosztować.

Fakty trendy

Targi „Pomysł na Firmę”. Własny biznes dla każdego

Poznać kilkadziesiąt pomysłów na biznes w dwa dni można tylko na Targach „Pomysł na Firmę” w Katowicach. Jak wybrać ten, który da nam zarobić, powiedzą eksperci na forum szkoleniowym.

Rynek franczyzy rośnie mimo groźby podatku

Prognozy ekspertów PROFIT system potwierdziły się – liczba systemów franczyzowych w Polsce
przekroczyła 1,1 tys.

Stało się

Cisza przed burzą?
Rząd wystrzelił ślepakiem z podatkowej bazuki, po czym zamilkł. Rynek franczyzy żyje w pewnym napięciu, co nie oznacza, że zamarł. Wręcz przeciwnie, dzieje się!

Pomysły na firmę

Czy pub to dobry biznes?
Żeby przyciągnąć klientów do knajpy, trzeba użyć wyobraźni. Goście lubią atrakcje i bezpośredni kontakt z właścicielem.

Wypożyczalnia rowerów żyje z turystów
Wypożyczalnia rowerów to pomysł na biznes w dużych miastach i typowo turystycznych regionach kraju.

Zarządzaj własnym sklepem Komfort i zarabiaj
Głównym obowiązkiem franczyzobiorców sieci Komfort jest utrzymanie wysokiego poziomu sprzedaży w sklepie. W zamian za to firma opłaca niemal całą inwestycję i bieżące koszty prowadzenia biznesu.

Lody: gorący biznes
Właściciele Lodostrefy zaczynali od jednego pilotażowego pawilonu w Jeleniej Górze dwa lata temu. W tym roku w całej Polsce będzie już blisko sto punktów z logo ich marki.

Interes dla fanów motoryzacji
Ziebart poszukuje franczyzobiorców wśród osób z branży motoryzacyjnej – właścicieli warsztatów i serwisów samochodowych, którzy chcą zdywersyfikować swoją ofertę.

E-firma

Pomagają i zarabiają
Sympatia do nowych technologii i chęć pomocy dzieciom przyczyniły się do stworzenia aplikacji DrOmnibus, która pomaga w terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju. Jej twórcy uczą się natomiast, jak zarabiać w niszy.

Mój franchising

Zamiast życia na walizkach, własny bank
Monika Sobczak wraz z upływem lat pracy na etacie zaczęła marzyć o stabilizacji. Znalazła ją we własnym banku.

Sukces wbrew logice
Maja i Marcin Matysiakowie zdecydowali się otworzyć pizzerię, mimo że w mieście działało ich już wiele. Znaleźli skuteczny sposób na to, żeby odróżnić się od konkurencji. Nie nadążają z realizacją zamówień.

Własny biznes

Rudi Schuberth robi interesy na Kaszubach
– Chciałem stworzyć biznes, o który dbać będzie moja rodzina. Dlatego założyłem gospodarstwo agroturystyczne. Od niedawna produkuję też wiejskie wędliny bez konserwantów – mówi Rudi Schuberth, piosenkarz i satyryk.

Sonda

Franczyza to jest to!
Zapytaliśmy franczyzobiorców, dlaczego zdecydowali się na biznes we franczyzie.

ABC firmy

Jak wybrać dobrą nazwę dla firmy
Nazwa i logo to wizytówka firmy. Jak je wybrać, by trafić w sedno, odróżnić się od konkurencji i przekonać do siebie klientów?.

ABC franczyzy

Ściągnij znaną markę do Polski
Przedsiębiorcy z grubszym portfelem mogą kupić masterlicencję na zagraniczny biznes. Dzięki temu uzyskają prawo do odpłatnego udzielania sublicencji franczyzobiorcom.

Steki menedżera

Kolekcjoner biznesów
Wojciech Goduński pierwsze pieniądze zarobił w wieku 16 lat, gdy sprzedał starego malucha. Następnie prowadził m.in. autokomis, produkował automaty do gier. Dziś jest właścicielem kilku franczyzowych marek gastronomicznych.

Katalog franczyz i systemów partnerskich

370 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Biznes na szpilkach

Kobiety lubią niszowe biznesy
Kobiety wiedzą, czego chcą, są kreatywne, umieją współpracować, mają dużą wiedzę. Coraz częściej zakładają własne firmy i są świetnymi szefami. Nie boją się szukać nisz, do których mężczyźni niechętnie zaglądają.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.

Miesięcznik dostępny jest także w wersji elektronicznej na tablety i smartfony w:


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748