Punkty przyjmowania paczek mogą funkcjonować jako samodzielny biznes, bądź jako poszerzenie oferty już funkcjonującego.
Wtorek
05.04.2016
Korporacja Kurierska buduje sieć partnerskich punktów przyjmowania paczek.
 

Korporacja Kurierska działa na rynku od 14 lat, obsługując klientów indywidualnych, firmowych i instytucje. W zeszłym roku rozpoczęła budowę sieci partnerskich punktów przyjmowania paczek. Do sieci może przystąpić każda osoba prowadząca działalność handlową lub usługową, która chce poszerzyć swoją ofertę o usługi kurierskie. Korporacja Kurierska szuka również franczyzobiorców, którzy w swej pracy i działalności skupią się głównie na usługach kurierskich, prowadząc profesjonalny punkt przyjmowania przesyłek.

Nasi franczyzobiorcy to menedżerowie swoich regionów a ich zadaniem jest dotarcie z ofertą do klientów indywidualnych i firmowych. Dlatego ogromną rolę, szczególnie w początkowym okresie działalności, odgrywają systematyczne, sprawdzone, ale jednocześnie niskobudżetowe działania marketingowo-reklamowe – mówi Adam Zając z Korporacji Kurierskiej – Kompleksowe szkolenia przygotowane dla franczyzobiorców pozwalają im dobrze zapoznać się z tym tematem – dodaje.

Franczyzobiorca przyjmuje przesyłki od klientów a ich dostarczaniem zajmują się już sprawdzone firmy kurierskie, których listę wraz z pełnym wachlarzem usług udostępnia partnerom centrala firmy. Wybór przewoźnika oraz generowanie listów przewozowych odbywa się przy pomocy specjalnego panelu wysyłkowego, którego obsługa jest prosta i intuicyjna. Punkty kurierskie świadczą również usługi pakowania oraz oferują do tego celu materiały i akcesoria.

Inwestycja w otwarcie punktu kurierskiego nie powinna przekroczyć 10 tys. zł. W tym zawiera się pełne wyposażenie lokalu w meble (biurko, krzesła, regały z półkami), komputer, drukarkę, wagę z homologacją. Przedsiębiorcy, którzy chcą rozszerzyć jedynie ofertę już działającego punktu usługowego o przyjmowanie przesyłek zainwestują nie więcej niż 2,5 tys. zł. Cena ta zawiera wyposażenie lokalu w wagę z homologacją, opłatę licencyjną i odpowiednie nośniki reklam.

Rynek usług kurierskich w Polsce ciągle się rozwija – mówi Adam Zając. – Widać duże zainteresowanie tego typu usługami również w mniejszych miastach. Sieć partnerskich punktów przyjmowania paczek nie tylko usprawni działalność kurierską w regionie, ale również będzie okazją do wsparcia przedsiębiorczości na tych terenach – dodaje.


POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021