05.04.2016

Interes na paczkach

Korporacja Kurierska buduje sieć partnerskich punktów przyjmowania paczek.

Korporacja Kurierska działa na rynku od 14 lat, obsługując klientów indywidualnych, firmowych i instytucje. W zeszłym roku rozpoczęła budowę sieci partnerskich punktów przyjmowania paczek. Do sieci może przystąpić każda osoba prowadząca działalność handlową lub usługową, która chce poszerzyć swoją ofertę o usługi kurierskie. Korporacja Kurierska szuka również franczyzobiorców, którzy w swej pracy i działalności skupią się głównie na usługach kurierskich, prowadząc profesjonalny punkt przyjmowania przesyłek.

Kurier wręczający paczkę Fot. Fotolia

Punkty przyjmowania paczek mogą funkcjonować jako samodzielny biznes, bądź jako poszerzenie oferty już funkcjonującego.

Nasi franczyzobiorcy to menedżerowie swoich regionów a ich zadaniem jest dotarcie z ofertą do klientów indywidualnych i firmowych. Dlatego ogromną rolę, szczególnie w początkowym okresie działalności, odgrywają systematyczne, sprawdzone, ale jednocześnie niskobudżetowe działania marketingowo-reklamowe – mówi Adam Zając z Korporacji Kurierskiej – Kompleksowe szkolenia przygotowane dla franczyzobiorców pozwalają im dobrze zapoznać się z tym tematem – dodaje.

Franczyzobiorca przyjmuje przesyłki od klientów a ich dostarczaniem zajmują się już sprawdzone firmy kurierskie, których listę wraz z pełnym wachlarzem usług udostępnia partnerom centrala firmy. Wybór przewoźnika oraz generowanie listów przewozowych odbywa się przy pomocy specjalnego panelu wysyłkowego, którego obsługa jest prosta i intuicyjna. Punkty kurierskie świadczą również usługi pakowania oraz oferują do tego celu materiały i akcesoria.

Inwestycja w otwarcie punktu kurierskiego nie powinna przekroczyć 10 tys. zł. W tym zawiera się pełne wyposażenie lokalu w meble (biurko, krzesła, regały z półkami), komputer, drukarkę, wagę z homologacją. Przedsiębiorcy, którzy chcą rozszerzyć jedynie ofertę już działającego punktu usługowego o przyjmowanie przesyłek zainwestują nie więcej niż 2,5 tys. zł. Cena ta zawiera wyposażenie lokalu w wagę z homologacją, opłatę licencyjną i odpowiednie nośniki reklam.

Rynek usług kurierskich w Polsce ciągle się rozwija – mówi Adam Zając. – Widać duże zainteresowanie tego typu usługami również w mniejszych miastach. Sieć partnerskich punktów przyjmowania paczek nie tylko usprawni działalność kurierską w regionie, ale również będzie okazją do wsparcia przedsiębiorczości na tych terenach – dodaje.