21.04.2016

Zyski mimo wakacji

Franczyzodawca Małej Lingua znalazł sposób, by jego franczyzobiorcy zarabiali również w wakacje, gdy szkoły językowe świecą pustkami. Wprowadził do oferty wyjazdy językowe.

Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży – Mała Lingua i Lingua Teens Space – oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków. Do tej pory franczyzodawca otworzył ponad 100 szkół. System nauczania powstał w oparciu o autorskie projekty dydaktyczne i został dostosowany do poszczególnych grup wiekowych.

Zajęcia w szkole Mała Lingua Fot. Mała Lingua

Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży – Mała Lingua i Lingua Teens Space – oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków. Do tej pory franczyzodawca otworzył ponad 100 szkół.

Potencjalny franczyzobiorca Małej Lingua może rozpocząć współpracę z siecią w ramach tzw. pełnej lub ograniczonej franczyzy.
Współpraca w zakresie franczyzy pełnej wiąże się z otwarciem stacjonarnej szkoły. Trzeba posiadać 15-30 tys. zł na inwestycję, wynająć lokal i zaaranżować go zgodnie ze standardami sieci. Natomiast przy franczyzie ograniczonej partner nie ma takiego obowiązku. Uczy języka angielskiego w wynajętych salach w szkołach podstawowych, gimnazjach czy przedszkolach. Kwota inwestycji spada wówczas do 5 tys. zł – mówi Monika Ferreira, właściciel marki Mała Lingua.

Szkoły sieci powstają najczęściej na dużych osiedlach, na których mieszka dużo rodzin z dziećmi, oraz w sąsiedztwie szkół podstawowych.

W tym roku franczyzodawca wprowadził do oferty wakacyjne wyjazdy językowe organizowane we współpracy z biurem podróży Almatur.

Podczas dwutygodniowych kolonii w Jastrzębiej Górze, Kazimierzu Dolnym i Poronienie dzieci będą miały szansę nie tylko dobrze się bawić, lecz także udoskonalić swojej umiejętności językowe. Cena obozu to wydatek ok. 1,5 tys. zł. Dla franczyzobiorców taki wyjazd jest doskonałą okazją na dodatkowy zarobek, o który trudno w tej branży w sezonie wakacyjnym – stwierdza Monika Ferreira.

Firma przygotowała też program współpracy dla właścicieli przedszkoli.

Na rynkach, gdzie jeszcze nie działają nasi franczyzobiorcy zapraszamy właścicieli i dyrektorów przedszkoli do współpracy. W ramach umowy franczyzowej zostaną oni wyposażeni w pakiet informacji na temat metodyki nauczania i rozwoju biznesu, na ustalonym obszarze wyłączności. Będę mogli prowadzić zajęcia z języka obcego nie tylko w swoim przedszkolu, będzie to możliwe również w innych przedszkolach i szkołach. Przystąpienie do sieci Mała Lingua jest to dla nich szansą na rozszerzenie i zróżnicowanie prowadzonego biznesu i na większy zysk – stwierdza franczyzodawca marki.