Moda pod okiem franczyzodawcy

Inwestycja we własny sklep Scotfree wymaga ok. 100 tys. zł. Powinna zwrócić się w ciągu roku.
Sobota
16.04.2016
Franczyzobiorcy Scotfree mogą liczyć na dostawy towaru co najmniej raz w tygodniu.
 

Większość właścicieli marek odzieżowych w swoich strategiach nieustannie wykorzystuje franczyzę. Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek  franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys. 

Scotfree działa na rynku od 1995 roku. Jest więc zatem jedną z bardziej doświadczonych marek w branży, choć dopiero od niedawna rozpoczęła intensywne poszukiwanie franczyzobiorców. Oferta marki skupia się głównie na modzie męskiej, choć nie brak w niej też propozycji dla pań. Zgodnie z zamysłem projektantów, ubrania Scotfree są wytwarzane z dobrych jakościowo materiałów i charakteryzują się oryginalnym wzornictwem.

Sieć Scotfree liczy obecnie 20 sklepów, z czego siedem to punkty franczyzowe. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Lublinie, Rzeszowie i Białymstoku. Franczyzodawca stawia na lokalizacje w galeriach handlowych.
 Nowopowstające galerie zachęcają do otwarć. W najbliższym czasie planujemy uruchomić dwa kolejne salony w Warszawie – zapowiada Kuba Lepieszkiewicz z sieci Scotfree.

Franczyza Scotfree opiera się na modelu depozytowym. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zatowarowania, a jego przychód stanowi ustalana indywidualnie prowizja od zrealizowanej sprzedaży. Franczyzodawca zapewnia dostawy towaru przynajmniej raz w tygodniu, a także wsparcie kierownika regionalnego.
Franczyzobiorca decydujący się na współpracę musi natomiast ponieść koszty związane z adaptacją lokalu pod nasze wymagania. Orientacyjny koszt urządzenia lokalu monobrandowego o powierzchni 100 m2 wymaga kwoty do 100 tys. zł. Inwestycja powinna zwrócić się w ciągu roku – mówi Kuba Lepieszkiewicz.

Marka Scotfree jest też dostępna dla przedsiębiorców, którzy chcą wzbogacić ofertę swoich sklepów multibrandowych. W tym przypadku koszt przygotowania tzw. kornera sięgnie ok. 10 tys. zł. W takim modelu z siecią Scotfree współpracuje ponad 90 sklepów w Polsce.


POPULARNE NA FORUM

Hurtownik - opinie

The motivation behind why you will have the capacity to locate the correct outline you need at the cost you need is on account of online retailers have become extremely savvy...

25 wypowiedzi
ostatnia 21.10.2018
Ubrania XXL

To też dobry pomysł na biznes. Ładnej odzieży xxl jest nadal mało. Królują ciotkowate stroje. Jakbyście chcieli otworzyć własny sklep i szyć to sprawdźcie firmę...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.10.2018
Holowanie

I felt exceptionally glad while perusing this site. This was truly exceptionally enlightening site for me. I truly preferred it. This was truly a sincere post. Much...

5 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2018
Jaki program komputerowy polecacie do obsługi sklepu

Warto sprawdzić wikipedia

15 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Jaki program komputerowy polecacie do obsługi sklepu

Polecam sprawdzić wikipedie, która zna odpowiedź na wszystkie pytania https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM

15 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Jaki program komputerowy polecacie do obsługi sklepu

Giving your daughter a unique name can be a bit of a challenge. You want a name that helps her stand out but not one that she'll hate. Read this for more details unique girl...

15 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
nadruk na odzieży roboczej

You have done a great job. I will definitely dig it and personally recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this site my gmail login

9 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Powrót po wielu latach

Great info! I recently came across your blog and have been reading along. I thought Iwould leave my first comment. Thanks Puzzle Games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018