Moda pod okiem franczyzodawcy

Inwestycja we własny sklep Scotfree wymaga ok. 100 tys. zł. Powinna zwrócić się w ciągu roku.
Sobota
16.04.2016
Franczyzobiorcy Scotfree mogą liczyć na dostawy towaru co najmniej raz w tygodniu.
 

Większość właścicieli marek odzieżowych w swoich strategiach nieustannie wykorzystuje franczyzę. Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek  franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys. 

Scotfree działa na rynku od 1995 roku. Jest więc zatem jedną z bardziej doświadczonych marek w branży, choć dopiero od niedawna rozpoczęła intensywne poszukiwanie franczyzobiorców. Oferta marki skupia się głównie na modzie męskiej, choć nie brak w niej też propozycji dla pań. Zgodnie z zamysłem projektantów, ubrania Scotfree są wytwarzane z dobrych jakościowo materiałów i charakteryzują się oryginalnym wzornictwem.

Sieć Scotfree liczy obecnie 20 sklepów, z czego siedem to punkty franczyzowe. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Lublinie, Rzeszowie i Białymstoku. Franczyzodawca stawia na lokalizacje w galeriach handlowych.
 Nowopowstające galerie zachęcają do otwarć. W najbliższym czasie planujemy uruchomić dwa kolejne salony w Warszawie – zapowiada Kuba Lepieszkiewicz z sieci Scotfree.

Franczyza Scotfree opiera się na modelu depozytowym. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zatowarowania, a jego przychód stanowi ustalana indywidualnie prowizja od zrealizowanej sprzedaży. Franczyzodawca zapewnia dostawy towaru przynajmniej raz w tygodniu, a także wsparcie kierownika regionalnego.
Franczyzobiorca decydujący się na współpracę musi natomiast ponieść koszty związane z adaptacją lokalu pod nasze wymagania. Orientacyjny koszt urządzenia lokalu monobrandowego o powierzchni 100 m2 wymaga kwoty do 100 tys. zł. Inwestycja powinna zwrócić się w ciągu roku – mówi Kuba Lepieszkiewicz.

Marka Scotfree jest też dostępna dla przedsiębiorców, którzy chcą wzbogacić ofertę swoich sklepów multibrandowych. W tym przypadku koszt przygotowania tzw. kornera sięgnie ok. 10 tys. zł. W takim modelu z siecią Scotfree współpracuje ponad 90 sklepów w Polsce.


POPULARNE NA FORUM

Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Z tego co widzę to żona bieliznę zamawia w sieci, głównie tutaj https://ekskluzywna.pl/ Moim zdaniem coraz więcej biznesów będzie przenosić się do internetu, bo jest...

14 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Zarobić na stylu

I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information! - spotify web player

40 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

This really interesting post. Thanks for sharing! - hotmail login

18 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

Ja mam 2-3 wytypowane modele, konkretny rozmiar i po prostu poluję na okazje online (szukając po nazwie + rabat, promocja, zniżka itp.)

18 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018