Steki i burgery dają zarobić

Bar 7th Street Bar&Grill najlepiej otworzyć w galerii handlowej, centrum miasta, przy ruchliwej ulicy albo na dużym osiedlu mieszkaniowym.
Środa
18.05.2016
Franczyzodawcy 7th Street Bar&Grill zależy na otwarciu baru w Katowicach, Krakowie i Gdańsku. Na inwestycję trzeba mieć minimum 80 tys. zł.
 

Pod szyldem 7th Street Bar&Grill działa jedenaście lokali franczyzowych i jeden własny. Najnowszy otwarto niespełna miesiąc temu, w warszawskiej galerii Ferio. W barach tej marki serwowane są m.in. burgery, steki, panierowane kurczaki i inne dania, kojarzone z kuchnią amerykańską.
Nie zakładamy jakiejś konkretnej liczby otwarć w tym roku – mówi Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci 7th Street oraz Meat&Fit. – Nie zależy nam na tym, by za wszelką cenę otwierać kolejne lokale, ale na tym, by znaleźć solidnych franczyzobiorców. Potencjalnym partnerom uświadamiamy, że prowadzenie lokalu gastronomicznego to ciężka praca.

Miasta, w których franczyzodawca najchętniej uruchomiłby restauracje w najbliższym czasie to Katowice, Kraków i Gdańsk. Generalnie lokale 7th Street Bar&Grill to propozycja dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Chyba, że mamy do czynienia z mniejszymi, ale wybitnie turystycznymi miejscowościami, o długo trwającym sezonie – zastrzega Anna Chmielecka.– Tam przepływ ludzi też jest odpowiednio duży.

Restaurację marki najlepiej otworzyć w galerii handlowej, centrum miasta, przy ruchliwej ulicy albo na dużym osiedlu mieszkaniowym. Lokal powinien mieć minimum 100 m2 powierzchni, wskazane jest też miejsce na letni ogródek. Minimalna kwota inwestycji to 80 tys. zł, jeżeli lokal był już wcześniej przygotowany na potrzeby gastronomii. Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł netto. W zamian franczyzodawca zapewnia szkolenia dla franczyzobiorcy oraz jego personelu, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, pomoc w przygotowaniu i uruchomieniu restauracji. Może też za darmo użyczyć franczyzobiorcy część wyposażenia i sprzętu, o wartości do 20 tys. zł (np. zamrażarki, lodówki, drobny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie ogródka sezonowego). Ponadto partnerzy uzyskują możliwość nieodpłatnego korzystania z aplikacji na urządzenia mobilne, ułatwiającej pracę restauracji i promocję lokalu.