23.05.2016

Tłumaczenia i nie tylko

Nie trzeba być tłumaczem, by zostać franczyzobiorcą AgencjiTlumaczen.pl. Najwięcej na współpracy mogą skorzystać właściciele np. biur ubezpieczeniowych lub kredytowych.

Franczyzobiorca Agencji Tłumaczeń zajmuje się pozyskiwaniem klientów, którzy potrzebują usług translatorskich. Przyjmuje od nich zlecenia i przekazuje do centrali, która wykonuje tłumaczenie zleconego dokumentu. Gotowe tłumaczenie jest odsyłane do punktu franczyzowego, gdzie klient może je odebrać.
– Najlepsi franczyzobiorcy to osoby, które prowadzą już jakieś punkty usługowe, związane z pracą biurową. Najchętniej nawiązujemy współpracę z biurami ubezpieczeniowymi i punktami kredytowymi – mówi Paweł Wasiak, prezes AgencjaTlumaczen.pl. – Dlatego, że oprócz usług translatorskich, oferujemy też pomoc w rozliczeniu oraz zwrotu podatków z Unii Europejskiej oraz zasiłków na dzieci również z krajów UE. Jeśli np. klient przychodzi ubezpieczyć samochód kupiony za granicą, to nasz partner, prowadzący agencję ubezpieczeń, może od razu zaoferować dodatkowe usługi w zakresie tłumaczenia niezbędnych dokumentów.

Biuro AgencjaTlumaczen.pl Fot. AgencjaTlumaczen.pl

AgencjaTlumaczen.pl liczy dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec.

W tej chwili AgencjaTlumaczen.pl ma dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat, ani wstępnych, ani miesięcznych. Franczyzobiorca musi natomiast zainwestować w reklamę zewnętrzną, np. baner czy plafon z informacją o usłudze. Powinien też zadbać o lokalną reklamę, np. ulotki, również finansując to z własnej kieszeni. Zarabia się na prowizji od pozyskanych zleceń.
 W przypadku, gdy partner prowadzi już biuro, to przystępując do naszej sieci ponosi tylko kilkaset złotych kosztów na reklamę i nic poza tym. A znacząco poszerza ofertę swoich usług – zachęca Paweł Wasiak. – My zapewniamy szkolenie z zakresu obsługi klienta, tego jak wygląda realizacja zamówień, czym różnią się np. tłumaczenia zwykłe od przysięgłych itp.

Co ważne, AgencjaTlumaczen.pl szuka franczyzobiorców także w małych miastach.
 Nawet już w sześciotysięcznych – podkreśla Pawel Wasiak.  W tej chwili w Polsce jest ogromny popyt na usługi translatorskie. Zapewnia go nieustająca migracja zarobkowa, otwarte granice, które pozwalają na szybkie i częste przemieszczanie się.