21.08.2002

Piekarnia „Pod Telegrafem” w katalogu firm

W Katalogu Firm Franchisingowych prezentujemy warunki współpracy z siecią Piekarnia „Pod Telegrafem”

Sieć Piekarnia „Pod Telegrafem”, popularna w województwie świętokrzyskim, rozpoczyna poszukiwanie franchisobiorców w województwach ościennych.

 

Historia firmy

Piekarnia „Pod Telegrafem” rozpoczęła swoją działalność w 1989 r. W budynku dawnego zakładu kamieniarskiego, u stóp wzgórza Telegraf (którego kształt został umieszczony w logo firmy), została uruchomiona niewielka produkcja.

W grudniu 1999 r. uruchomiona została jedna z najnowocześniejszych piekarni w Polsce. Piekarnia znacznie rozszerzyła swój asortyment – pojawiły się wyroby cukiernicze i garmażeryjne, później również własna produkcja sałatek.

Równocześnie z uruchomieniem drugiego zakładu produkcyjnego dokonał się kolejny przełom w firmie. Firma zaczęła otwierać własne sklepy piekarnicze, początkowo w Kielcach, z czasem również w innych miejscowościach województwa świętokrzyskiego. Pierwszą umowę franchisingową podpisano w 1999 roku. W ciągu trzech lat stworzona została sieć ponad 40 sklepów, z których każdy ma powierzchnię 35 – 120 m2.

Piekarnia Pod Telegrafem zatrudnia ok. 300 pracowników (również niepełnosprawnych), a u partnerów franchisingowych zatrudnienie znalazło dalsze 150 osób.


Wnętrze sklepu na ulicy Hożej w Kielcach

Firma angażuje się w pomoc dla najbardziej potrzebujących, np. w akcję wspierania Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Kielcach (dla którego Piekarnia zebrała fundusze na zakup specjalistycznych urządzeń medycznych). Piekarnia „Pod Telegrafem” stale przekazuje żywność dla kieleckiego CARITAS-u.

Michał Wiśniewski

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Wiśniewski

doradca we franczyzie
Napisz do autora