26.06.2016

Projektantka wnętrz wspiera franczyzę

Właśnie ruszyła kampania reklamowa sieci Komfort, której bohaterką jest Dorota Szelągowska.

Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz wystąpi w kampanii reklamowej sieci Komfort oraz pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. – To kolejny duży krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort i nowa jakość komunikacji marketingowej. Komfort od dawna jest liderem w swojej kategorii, pierwszym skojarzeniem większości klientów na hasło dywany, wykładziny czy podłogi. To już mamy. Teraz chcemy pójść o krok dalej i przekonać tych, którzy dawno u nas nie byli, że jesteśmy marką nowoczesną, dynamiczną, oferującą kreatywne rozwiązania na różne wnętrzarskie potrzeby. Tak jak nasza ambasadorka – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu spółki Sklepy Komfort.

Dorota Szelągowska Fot. Komfort

Komfort został jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Wizerunek Doroty Szelągowskiej znajdzie się m.in. w materiałach wspierających sprzedaż w sklepach Komfort na terenie całego kraju, a także katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Komfort działaniami marketingowymi na poziomie lokalnym, jak i w skali całego kraju wspiera otwarcie każdego nowego sklepu – zarówno własnego, jak i franczyzowego. Oprócz tego oferta marki jest regularnie promowana w ogólnopolskich kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie. – Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie klienci mogą poszukiwać inspiracji i informacji o podłogach. Pokazujemy trendy, podpowiadamy i doradzamy, ale także docieramy z komunikatem na temat najlepszych cen – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Magdalena Kurda

doradca we franczyzie
Napisz do autora