04.07.2016

Denny'sDenny’s - prezentacja systemu

Zostań franczyzobiorcą legendarnej amerykańskiej marki Denny’s

Denny’s – marka restauracyjna znana i ceniona przez każdego Amerykanina. Jest to największa sieć rodzinnych restauracji na świecie. Znajduje się na 9 miejscu w rankingu Entrepreneur - TOP-500 Franczyz w USA.

W tym roku, po więcej niż 60 latach sukcesu, po raz pierwszy firma zdecydowała się na rozwój w Unii Europejskiej. Pierwszymi targetami firmy są rynki Hiszpanii, Włoch oraz Polski. W tym celu Denny’s  zaprasza polskiego partnera do współpracy na zasadach franczyzy.

Denny's w liczbach

  • Ponad 2150 restauracji w USA i 13 innych krajach.
  • Sieć obsługuje 32 mln klientów miesięcznie.
  • Firma funkcjonuje na rynku 63 lata (założona w 1953 roku).
  • Rozpoznawalność marki w USA wynosi 98%.
  • Roczny obrót netto sieci wynosi $ 2.25 mld.

Osiągnięcia Denny's

  • Znajduje się wśród 10 najlepszych franczyz w USA w rankingu Entrepreneur;
  • jest numerem 1 w kategorii restauracji rodzinnych.
  • Notowana na giełdzie NASDAQ (symbol DENN).

dennys ranks

Unikalny koncept biznesowy dla Polski

  • Koncept restauracji - casual dining.
  • Restauracje otwarte przez całą dobę (koncept 24/7).
  • Obsługa kelnerska. Chrakterystyczną cechą restauracji Denny's jest bardzo szybka, nawet expresowa obsługa kelnerska.
  • Śnidania, obiady, kolacje, menu nocne. 
  • Specjalne propozycje cenowe (w USA - $ 2, $ 4, $ 6, $ 8).
  • Firmowe pozycje w menu (na przykład hit sprzedaży "grand slam"). 
  • Menu dla różnych grup konsumentów (w tym dla seniorów, dzieci, wegetarian).
  • 85% pozycji z menu nie wymagają przyrządzenia w restauracji.  
  • Koncept łączy w sobie plusy restauracji fast food, tradycyjnego dla Polski baru mlecznego oraz klasycznej restauracji. 

dennys waitress

Profil franczyzobiorcy

  • Firma lub inwestor z doświadczeniem detalicznym oraz dostępem do lokalizacji.
  • Zasoby min. $ 5 mln na inwestycję. Ta kwota pozwoli otworzyć przynajmniej 5 restauracji.

 

3 formaty restauracji

Istnieją różne formaty Denny's, co pozwala na dostosowanie restauracji do konkretnej sytuacji, lokalizacji oraz klientów docelowych:

  • mały Denny’s (70 - 250 m2) – centra handlowe, food courty, lotniska, dworce, uniwersytety;
  • pełnorozmiarowy Denny’s (300 - 900 m2) – wiodące centra handlowe, samodzielne budynki restauracji, restauracje w centrum miasta, w miasteczkach uniwersyteckich;
  • Denny’s w podróży (250 - 500 m2) – przy autostradach, węzłach komunikacyjnych.

Kontakt

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących licencji Denny’s na Polskę, prosimy o kontakt:
Liliya Sidelnyk:  lsidelnyk@franchising.pl,  tel. +48 570 375 447

 

Udostępnij artykuł