07.07.2016

ColloseumColloseum - prezentacja systemu

Otwórz swój sklep Colloseum

Colloseum to marka odzieżowa o ponad 20 letniej tradycji znakomicie znana kobietom w Niemczech, Austrii oraz kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie z liczbą ponad 170 sklepów w Niemczech, Austrii oraz Europie Środkowo-Wschodniej, Colloseum pozostaje jedną z największych sieci detalicznych w tym regionie.

Kolekcje Colloseum inspirowane są miejskim stylem i międzynarodowymi trendami w modzie. To modne, stylowe ubrania dla pewnych siebie, nowoczesnych kobiet, zaprojektowane przez designerów z Paryża, Londynu czy Mediolanu.  Zgodnie z filozofią marki, modny wygląd i dobrej jakości ubrania nie są zarezerwowane wyłącznie dla zamożnych klientek. Colloseum przywiązuje wagę zarówno do jakości swoich produktów, jak i cen. Produkt musi więc być solidny, ale w przystępnej cenie.

Colloseum

Colloseum oferuje franczyzobiorcom szerokie możliwości pozyskiwania klientek o różnych przychodach, co zapewnia sklepom regularne przychody i satysfakcjonujące zyski. Częste odświeżanie portfolio produktów i atrakcyjne kampanie marketingowe skłaniają klientki do zaspokajania ich modowych potrzeb.

Franczyzobiorca Colloseum otrzymuje towarc w komis. Płaci więc jedynie za sprzedany towar, reszta trafia z powrotem do franczyzodawcy. Dzięki temu właściciel sklepu ma lepszą kontrolę nad przepływem gotówki w biznesie. Oferta franczyzowa skierowana jest zarówno do  właścicieli istniejących sklepów detalicznych, którzy poszukują nowych możliwości biznesowych oraz do przedsiębiorców rozpoczynających działalność w branży modowej.  

Colloseum

Oferujemy:

  • Wyłączność terytorialną;
  • Projekt sklepu dedykowany lokalizacji (bez dodatkowych opłat);
  • Kompletne wyposażenie sklepu (za dodatkową opłatą);
  • Aktualizowane na bieżąco kolekcje;
  • Wsparcie przy otwarciu sklepu i promocji;
  • Doradztwo w zakresie merchandisingu i magazynowania;
  • Wsparcie marketingowe;
  • Wsparcie w planowaniu i analizie finansowej;
  • Regularne szkolenia i systematyczny przepływ know-how;
  • Regularne wizyty franczyzodawcy.

Korzyści z franczyzy Colloseum:

  • Zatowarowanie na podstawie umowy komisu (płatność wyłącznie za sprzedany towar);
  • Brak opłaty wstępnej i opłat franczyzowych
  • Silna marka z dwudziestoletnią historią
  • Zoptymalizowane procesy zakupowe
  • Korzystne ceny zakupu towarów
  • Atrakcyjne kolekcje inspirowane trendami z modowych centrów Europy
  • Szeroka grupa docelowa skłonna do ponadprzeciętnych wydatków.

IMG:33164:

Warunki finansowe:

  • Depozyt w wysokości 150 000 euro za dostarczone w komis towary;
  • min . 70 000 euro na aranżację sklepu;
  • UWAGA: Jeżeli kandydat prowadzi już działalność detaliczną, koszty aranżacji sklepu są zdecydowanie niższe.  

Oczekiwane roczne wyniki:

  • Sprzedaż netto: 600.000 euro
  • Koszt sprzedanych towarów 315.000 euro (52,5 %)
  • Zysk brutto dla franczyzobiorcy: 285.000 euro

Zgodnie z tą kalkulacją, franczyzobiorca może się cieszyć zwrotem z inwestycji już w drugim roku po otwarciu.

Kontakt

Kandydatów zainteresowanych współrpacą prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Kontakt w języku angielskim.

Candidate information
Name *
Surname *
City *
Telephone number *
E-mail *
Questions or remarks
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł