23.08.2016

E. Leclerc E.Leclerc - prezentacja systemu

Tylko z E. Leclerc możesz zostać właścicielem hipermarketu.

​Z E. Leclerc prowadzisz własny biznes zachowując samodzielność i niezależność.

Masz realny wpływ na działania centrali mogąc jednocześnie liczyć na jej wsparcie.

Kierując własnym biznesem korzystasz z doświadczenia pozostałych członków stowarzyszenia E.Leclerc.

Uczestniczysz w wyjątkowym systemie partnerskim, w którym każdy właściciel sklepu decyduje o tym, jak ma wyglądać wspólny biznes.

Pracując zarówno lokalnie w swoim sklepie – możesz także pełnić różnorodne funkcje w centrali – mając wpływ na decyzje dotyczące całej firmy.

Partycypujesz w stowarzyszeniu, w którym większość sklepów, to rodzinny biznes, zarządzany zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, a niejednokrotnie przez obydwojga małżonków. W E.Leclerc marketami kieruje 18 kobiet i 25 mężczyzn.

Korzyści dla przyszłych partnerów

  • system partnerski, w którym członkowie Stowarzyszenia E.Leclerc współtworzą wspólny biznes
  • autonomia w działaniu, indywidualna kreacja własnego biznesu
  • podczas regularnych spotkań partnerów możliwość wymiany doświadczeń oraz  współtworzenia strategii

Centralne wsparcie

  • gwarancja korzystnych warunków handlowych z kluczowymi dostawcami
  • centralna logistyka zapewniająca regularny i sprawny łańcuch dostaw
  • silne wsparcie marketingowe  w postaci gazetek promocyjnych, billboardów, reklamy w mediach
  • wiedza plus wsparcie, jak prowadzić tego typu biznes (cykl szkoleń i konsultacji)

Dostęp do bogatej gamy produktów

  • produkty pochodzące z własnego importu
  • rozwinięta gama produktów z logo Wiodąca Marka dostępna tylko w sieci sklepów

E. Leclerc

Wiodąca Marka to asortyment, jakością odpowiadający produktom markowym, ale jednocześnie zdecydowanie od nich tańszy. Stale rosnąca popularność
i zainteresowanie klientów tą grupą towarów skłania E.Leclerc do systematycznego poszerzania asortymentu.

Wiodąca Marka to produkty z klasą, będące kwintesencją dobrego gustu i smaku, a najwyższą ich jakość potwierdzają analizy przeprowadzane regularnie w niezależnych laboratoriach oraz badania sensoryczne i konsumenckie.

Wiodąca Marka to zróżnicowany asortyment,  wśród około 700 artykułów znajduje się 600 produktów spożywczych oraz 100 artykułów chemicznych, gospodarstwa domowego, tekstyliów czy  zabawek i artykułów dekoracyjnych.

plakat ogólny E.Leclerc czerwony plakat E.Leclerc detergenty

  • produkty pierwszocenowe z logo €.C.O.+

Hasło marki €.C.O.+ to €konomia Codziennych Oszczędności, czyli niskie ceny produktów korzystnie wpływające na domowy budżet.

€.C.O.+ to marka, do której należy około 700 artykułów satysfakcjonującej jakości i w stale niskich cenach. Wśród produktów ze znakiem €.C.O.+  znajduje się około 500 produktów spożywczych, świeżych i mrożonych, napoi oraz alkohol, a także około 200 produktów niespożywczych takich jak  kosmetyki, chemia gospodarcza, a także artykuły gospodarstwa domowego.

Jakość tych produktów jest stale kontrolowana w niezależnych laboratoriach.

plakat E.Leclerc ogólny EcoPlus

  • produkty tradycyjne pochodzące z różnych regionów kraju

Produkty te, to najlepsze lokalne specjały produkowane według tradycyjnych receptur, wielokrotnie niedostępne i nieznane poza regionem, z którego pochodzą.

Produkty te to świadectwo talentu polskich tradycyjnych rzemieślników zarówno z branży produktów spożywczych jaki i przemysłowych.

Wielopłaszczyznowe działania marketingowo - reklamowe

  • Gazetki promocyjne -roczna dystrybucja to około 58 milionów sztuk
  • Billboardy – rocznie około 70 motywów
  • Kampanie reklamowe w telewizji, w radiu, w prasie, w Internecie,
  • Akcje charytatywne - współpraca z Fundacją TVN, Mennicą Polską

Firma społecznie odpowiedzialna

Wspierając swoich partnerów w biznesie E.Leclerc nie zapomina o zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest zaangażowany w działania proekologiczne realizując program „Dbamy i mamy” oraz niosąc pomoc najbardziej potrzebującym, między innymi chorym dzieciom.

Jeżyk

Wsparcie dla regionalnego biznesu

Realizując ideę świadomego wspierania rozwoju lokalnych rynków E.Leclerc Polska zainicjował w 2015 roku projekt „Nasze regiony mają talent”, którego podstawowym założeniem jest współpraca z lokalnymi producentami i dostawcami. W akcji biorą udział przede wszystkim małe i średnie firmy, funkcjonujące często w oparciu o tradycje rodzinne oraz wytwórnie produkujące według tradycyjnych receptur.  Dzięki akcji „Nasze regiony mają talent” lokalni producenci mają możliwość współpracy ze stabilnym odbiorcą, szansę zwiększenia swojej konkurencyjności, poszerzenia produkcji i wzrostu zatrudnienia. Intensywna kooperacja z lokalnymi przedsiębiorcami, to bardzo ważny element polityki handlowej E.Leclerc, zarówno w Polsce, jak i na świecie, zapoczątkowany przez Edouarda Leclerc – legendarnego założyciela sieci we Francji.

wnętrze sklepu E.Leclerc

Świadectwa partnerów

Tomasz Żarnecki, Prezes sklepu

„Zanim podjąłem decyzję o uruchomieniu pierwszego sklepu byłem pełen obaw, czy jest to dobry pomysł, czy będę wiedział, w którym kierunku rozwijać biznes i wreszcie, czy nie stracę zainwestowanych pieniędzy. Na szczęście znalazłem się wśród ludzi, którzy zdobyli wcześniej doświadczenie w prowadzeniu tego typu biznesu, zbudowali swój kapitał na najlepszych wzorcach oraz na własnych - dobrych i złych decyzjach. Tą wiedzą podzielili się ze mną, wskazali kierunki na osiąganie założonych celów, dali mi siłę i wiarę w sukces. Dzięki ścisłej współpracy z E.Leclerc dowiedziałem się, jak dobierać i kierować zespołami pracowników, tworzyć przyjazne relacje, budować silną markę i zjednywać przychylność klientów.  Dzięki wsparciu w obszarze marketingowo – reklamowym mogłem znacznie obniżać koszty promocyjne, przy jednoczesnym budowaniu wizerunku marki”.

Panorama sklepu E.Leclerc

Marek Grądalski, Prezes sklepu

„Przystąpienie do grupy E.Leclerc dało mi możliwość pracy pod znaną i rozpoznawalną marką, dzięki temu łatwiej pozyskać klienta i realizować założone cele sprzedażowe. Dzięki zdobyciu know-how firmy i realnemu wsparciu doświadczonych przedsiębiorców, wiem jak skutecznie prowadzić biznes, mogę lepiej zarządzać asortymentem, mam lepsze warunki handlowe z kontrahentami i dostawcami. Działania reklamowe i promocyjne prowadzone na skalę ogólnokrajową bardzo wspierają sprzedaż. Zawsze marzyłem żeby prowadzić swój własny biznes, dzięki pracy w grupie E.Leclerc mogę realizować swoją pasję”.

Marek Grądalski, E.Leclerc

Piotr Zdunek, Dyrektor magazynu centralnego

„Scawar Sp. z o.o. jest centralą logistyczną sieci E.Leclerc w Polsce, która oferuje sklepom logistykę „szytą na miarę”. Dostarczamy do sklepów produkty suche, takie jak: artykuły spożywcze, chemiczne, tekstylia, małe AGD, bazar, produkty świeże, na przykład nabiał, wędliny, mięso, ryby, owoce i warzywa, jak również mrożonki. Artykuły te pochodzą od dostawców krajowych, jak również są importowane z Francji i innych krajów europejskich. Częstotliwość dostaw do sklepów zależy od ich wielkości i ilości składanych w cyklu tygodniowym zamówień. Są sklepy otrzymujące towar codziennie, jak i takie, do których Scawar dowozi raz lub dwa razy w tygodniu. Scawar współpracuje z trzema operatorami logistycznymi mającymi magazyny w centralnej Polsce”.

Magazyn zewnętrzny E.Leclerc

Fot. Magazyny oraz biurowiec

Przyszli partnerzy

Naszym partnerem może zostać każda osoba, która wyraża gotowość prowadzenia biznesu, ma doświadczenie w pracy w handlu ale także i taka osoba,  która prowadzi już własny biznes i chciałaby go rozwinąć w oparciu o doświadczenie i wiedzę przedsiębiorców zachowując tym samym niezależność. 

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu. Wypełnij i wyślij poniższy formularz lub napisz za adres email: franczyza@e-leclerc.pl.

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miejscowość (lokalizacja placówki) *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Ewentualne uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł