Zarabiaj jako restaurator
W ostatnich latach w Polsce powstaje coraz więcej restauracji serwujących dania z chrupiącym kurczakiem w amerykańskim stylu. Jednak wysokie koszty otwarcia franczyzowej restauracji są często barierą utrudniającą wejście na rynek potencjalnemu przedsiębiorcy.
- Marka Chilli Mili jest pod tym względem wyjątkiem. Nie pobieramy od biorcy żadnych opłat franczyzowych. Nasza oferta jest dzięki temu bardzo atrakcyjna, nie tylko dla początkujących przedsiębiorców – mówi Piotr Terlikowski, właściciel marki Chili Mili.
Niewątpliwym atutem współpracy jest, według właściciela Chili Mili, możliwość prowadzenia przez franczyzobiorcę restauracji pod własną nazwą.
- Nazwa lokalu nie ma dla nas znaczenia. Często ktoś chce nadać restauracji nazwę, z którą się identyfikuje. Współpraca pomiędzy nami a franczyzobiorcami odbywa się na zasadach partnerskich. Nasza oferta jest skierowana do osób z doświadczeniem w branży gastronomicznej, jak i do tych, którzy dopiero zaczynają przygodę jako restauratorzy – przekonuje Piotr Terlikowski.
Obecnie w całej Europie lokale oferujące dania z kurczaka w panierce cieszą się rosnącą popularnością.
- Część naszych klientów zaobserwowała ten trend. Prowadząc restaurację serwującą dania na przykład kuchni włoskiej, dostrzegli zainteresowanie daniami z kurczaka w panierce. Mamy wielu klientów, którzy zdecydowali się otworzyć nowy lokal oferujący wyłącznie dania z panierowanym kurczakiem. Dlatego grupa lokali Chilli Mili w Polsce wciąż rośnie – wyjaśnia Piotr Terlikowski.
Przedsiębiorcy, którzy chcą otworzyć restaurację, a którzy nie mają doświadczenia w gastronomii, są narażeni na popełnienie wiele błędów, m.in. nieprzemyślane decyzje dotyczące zakupów, błędy strategiczne, niemodny wystrój, monotonne menu, źle skalkulowane ceny. Współpraca z doświadczonym partnerem gwarantuje wyeliminowanie tego ryzyka i pełne wsparcie na każdym etapie, począwszy od zakupu sprzętu kuchennego, przez pomoc w prowadzeniu kampanii marketingowej, skończywszy na szkoleniach personelu i zatowarowaniu lokalu.
- Marka Chilli Mili powstała dla tych, którzy potrzebują gotowego, sprawdzonego przepisu na dobrze prosperujący biznes. Zależy nam, aby franczyzobiorcy sobie świetnie radzili, bo ich sukces to jednocześnie nasz sukces – dodaje Piotr Terlikowski.
Franczyzobiorca Chilli Milli ma dostęp do profesjonalnie przygotowanych produktów: marynat i panierki Holly Powder, których unikalny skład jest strzeżony patentem. To właśnie te produkty (sprzedawane z sukcesem od wielu lat restauratorom w Polsce i na świecie), odpowiadają za wysoką i niezmienną jakość panierowanego mięsa.
Franczyzobiorca marki otrzymuje gotowe przepisy na dania, dostępne i popularne w już istniejących restauracjach. W menu Chilli Mili klienci znajdą między innymi: świeże sałatki i burgery. Bazą wielu dań jest soczysty, chrupiący kurczak w panierce, przyrządzany na wiele sposobów.