The Rose chce otwierać placówki ze swoim szyldem w miastach liczących od 60 tys. mieszkańców. Mogą to być zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe w galeriach.
Poniedziałek
12.09.2016
Franczyzodawca sklepów kosmetycznych The Rose zapewnia partnerom wyłączność terytorialną w miastach do 100 tys. mieszkańców.
 

Firma The Rose powstała w 2014 roku. W tej chwili prowadzi dwa sklepy własne, w Świdnicy i we Wrocławiu. Można w nich kupić kosmetyki do pielęgnacji.
– W ofercie mamy zarówno kosmetyki produkowane przemysłowo, jak i wyroby ekologiczne, robione na zmówienie, wykorzystujące rośliny z upraw organicznych – mówi Joanna Lipińska-Kaźmierska, odpowiedzialna z rozbudowę sieci franczyzowej The Rose. – Jedną z marek, obecną w naszych sklepach jest BIO-G, jedna z trzech firm na świecie, produkująca kosmetyki organiczne, zawierające jony srebra. Jesteśmy też w trakcie przygotowań do produkcji kosmetyków pod naszą własną marką.

The Rose chce otwierać placówki ze swoim szyldem w miastach liczących od 60 tys. mieszkańców. Mogą to być zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe w galeriach. W przypadku sklepów potrzebny jest lokal albo w galerii handlowej, albo w centrum miasta, z salą sprzedażową wielkości 18-30m2. Koszt mebli, jakie trzeba do niego wstawić mieści się w granicach 7-12 tys. zł. Za pierwsze zatowarowanie trzeba zapłacić od 29 do 38 tys. zł. Inwestycja w wyspę handlowa wiąże się z mniejszymi nakładami. Koszt samego stoiska to 10-13 tys. zł (wielkość to około 8 m2). Pierwsze zatowarowanie kosztuje 10-15 tys. zł.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi symboliczną złotówkę. Miesięcznie na fundusz marketingowy trzeba wpłacać po 120 zł netto.
– Oferujemy wsparcie przez cały okres trwania umowy od momentu wyboru lokalu. Zapewniamy projekt aranżacji lokalu, trzydniowe darmowe szkolenia pracowników i właścicieli, stroje firmowe, wsparcie marketingowe – wylicza Joanna Lipińska-Kaźmierska. – Zapewniamy też wyłączność terytorialną. W mieście do 100 tys. mieszkańców będzie tylko jeden nasz punkt, natomiast w większych miastach tak będziemy lokować sklepy, by wzajemnie ze sobą nie konkurowały.


POPULARNE NA FORUM

Paznokcie w natarciu

Bardzo lubię jak kobieta ma zadbane dłonie i stopy. A dodatkowe ozdoby na paznokcie też wyglądają...

21 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Powiedziała YES

YES to bardzo duża inwestycja. Trzeba to dobrze rozważyć. _______________________ pracemagisterskieprawo.net.pl

9 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Pan od kosmetyków

Jak wchodzić do galerii handlowych, to najlepiej na wyspę. To daje największą szansę na sukces! ______________ pracemagisterskiesocjologia.waw.pl/

10 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Jak dla mnie te upominki są nieskuteczne. Dobry produkt obroni się sam _________ http://pracemagisterskiesocjologia.waw.pl

40 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Spróbuj zaistnieć w sieci aby można było Cię i Twoje usługi znaleźć w internecie właśnie. Załóż konto np. na platformach sprzedażowych jak ta:...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Polacy lubią prezenty

A ja lubię prezenty nietypowe. Ostatnio kupiłam dla męża voucher na flyboard z Prezentokracja.pl. Zdziwienie, a potem ekscytacja sięgnęły zenitu :))...

15 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Powiedziała YES

Yes ma bardzo ładne produkty. co jakiś czas mają fajne promocje, wiec warto skorzystać. Ostatnio kupiłam sobie elegancki wisiorek: ...

9 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Paznokcie w natarciu

Barteezz19 najlepszy jest manicure hybrydowy. Ja regularnie robię go sobie co 2-3 tygodnie i muszę przyznać, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie.

21 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018