kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 05.04.2024

Otwieramy perfumerię

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 02.03.2023

Zarabiamy na nalewanych perfumach

Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.11.2022

Perfumeria we franczyzie

Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 28.07.2022

Zarobić na sprzedaży biżuterii

Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 31.03.2022

Biznes na wyspie

NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.02.2022

Otwieramy salon jubilerski

Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 29.06.2021

Zarabiamy na perfumach

Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 16.03.2021

Jak otworzyć własną drogerię?

Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 16.12.2020

Sklep z naturalnymi kosmetykami

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.11.2020

Otwieramy drogerię

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.07.2020

Trzy sklepy w rok

Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 07.02.2020

Wyspa z kosmetykami

W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 13.11.2019

Mydlarnie w nowej odsłonie

Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.11.2019

Zarabiamy na sprzedaży lakierów

Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.09.2019

Otwieramy mydlarnię

Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 26.08.2019

Hybryda w natarciu

NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.08.2019

Jakość wygrywa z ceną

– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.07.2019

Firma na wyspach

Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.06.2019

Hybryda się rozwija

Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

2
3
4
5
następna  
ostatnia