HANDEL

moda | 12.09.2023

Second hand ma się dobrze

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?

dom i ogród | 10.09.2023

Wierzę w ten biznes

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.09.2023

Stabilny biznes

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

apteki i art. zdrowotne | 01.09.2023

Optyk potrzebny na co dzień

Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?

art. spożywcze i przemysłowe | 31.08.2023

Doświadczony franczyzobiorca

Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.

moda | 30.08.2023

Gatta wyszła na prostą

– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.08.2023

Zmiana pokoleniowa

Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

moda | 23.08.2023

Franczyza z 4F

4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?

apteki i art. zdrowotne | 18.08.2023

Własny salon optyczny

Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 16.08.2023

Zyski czekają na ulicy

Franczyzodawca Blinkee.city zapewnia, że inwestycja w jego biznes zwraca się przeważnie w jeden sezon.

art. sportowe | 12.08.2023

Franczyza z marką Giant

Giant chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować na starcie?

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 08.08.2023

Zarabiaj na używanych autach

Franczyzodawca Handlarzyki.pl zapewnia, że minimalna marża na sprzedaży używanego auta to 2-3 tys. zł, a czasem nawet dwa razy więcej.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.07.2023

Z dużym możemy więcej

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 24.07.2023

Zarobki ze sprzedaży telewizji satelitarnej

Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.07.2023

Cena ma znaczenie

– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.07.2023

Najpierw klient, następnie franczyzobiorca

Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

apteki i art. zdrowotne | 14.07.2023

Otwieramy salon optyczny

Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?

art. spożywcze i przemysłowe | 01.07.2023

Biznes dla przedsiębiorczych

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.06.2023

Pomysł na biznes w trudnych czasach

Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 27.06.2023

Dbamy o franczyzobiorców

– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.

1
2
4
5
następna  
ostatnia