HANDEL

dom i ogród | 28.02.2023

Sleeping Expert śpi spokojnie

Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.02.2023

Biznes, któremu nie brakuje klientów

Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?

art. spożywcze i przemysłowe | 20.02.2023

Stabilny biznes

Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.

dom i ogród | 13.02.2023

Wnętrze ma znaczenie

Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.02.2023

Mobilne zakupy w dobie inflacji

W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?

art. spożywcze i przemysłowe | 06.02.2023

Inwestycja w sklep spożywczy

– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.

art. spożywcze i przemysłowe | 06.02.2023

Biznes z pasją

Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?

art. spożywcze i przemysłowe | 03.02.2023

Nagrodzeni franczyzobiorcy

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.

dom i ogród | 31.01.2023

Otwieramy salon z wyposażeniem łazienek

BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?

apteki i art. zdrowotne | 31.01.2023

Czas na decyzję

– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.

art. spożywcze i przemysłowe | 26.01.2023

Nie ustawać w biegu

Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.01.2023

Byle przetrwać

– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.

dom i ogród | 24.01.2023

Oszczędny produkt, dobry zysk

Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.

dom i ogród | 16.01.2023

Strategia na 2023 rok

– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.

moda | 13.01.2023

Moodo kusi franczyzobiorców

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.11.2022

Perfumeria we franczyzie

Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?

art. spożywcze i przemysłowe | 17.11.2022

Duży Ben idzie jak burza

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

apteki i art. zdrowotne | 10.11.2022

Branża odporna na kryzys

Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?

moda | 04.11.2022

Otwieramy salon z modą męską

Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.

dom i ogród | 25.10.2022

Otwieramy sklep z wyposażeniem łazienek

Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?

  pierwsza
  poprzednia
3
4
6
7
następna  
ostatnia