PRZEGLĄD RYNKU

usługi dla konsumentów | 25.04.2024

Furgonetka rośnie na wiosnę

Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom?

Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom?

art. spożywcze i przemysłowe | 21.04.2024

Jest miejsce dla supermarketów

– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.04.2024

Al.Capone korzysta z sytuacji

Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?

gastronomia | 17.04.2024

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana

Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.

gastronomia | 14.04.2024

Jakość przyciąga

– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.

nieruchomości | 12.04.2024

Dobrze zbadany grunt

Rafał Bielecki najpierw pracował jako agent w RE/MAX, a potem otworzył własne biuro pod tym szyldem. Czy mu się to opłaciło?

edukacja | 11.04.2024

Czas na technologię

Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?

usługi dla biznesu | 10.04.2024

Korzystny dodatek do biznesu

Biuro finansowo-ubezpieczeniowe, które dodatkowo oferuje tłumaczenia może być dobrym pomysłem na biznes. Przekonał się o tym Enis Akova.

dom i ogród | 09.04.2024

Pszczółka rusza do powiatów

Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.

art. spożywcze i przemysłowe | 08.04.2024

Delikatesy Centrum stawiają na technologię

Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 05.04.2024

Otwieramy perfumerię

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.04.2024

Potencjał w serach

– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.

nieruchomości | 04.04.2024

Myśl, zarabiaj, walcz z systemem

Rozmowa o pieniądzach i o życiu. Według rentiera i biznesmena Kuby Midela to nieprawda, że każdy może być zwycięzcą. I tylko idiota myśli: nie mogę się przewrócić.

nieruchomości | 04.04.2024

Od przypadku, do sukcesu

Partnerzy Metrohouse z Bielska szybko zyskali rozgłos w całej sieci. Jaki projekt zapewnił im popularność?

gastronomia | 02.04.2024

Felix Chicken chce przyspieszyć

Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.03.2024

Kobiety napędzają Żabkę

W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.

gastronomia | 30.03.2024

Z Kanady do Polski Stopiątką

Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.

beauty i fitness | 29.03.2024

Franczyzodawca z własną produkcją kosmetyków

Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.03.2024

Sklep z produktami ze Wschodu

Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?

2
3
4
5
następna  
ostatnia