Forum: Franczyza... jak to wygląda w praktyce? 1475

Adamp1 08.10.2008 *.host-ip221-131.crowley.pl

3
Witam,

Zastanawiałem się, czy każdy chętny, który spełnia warunki franczyzodawcy, zostaje franczyzobiorcą? Czy z każdym zostaje podpisana umowa fraczyzowa? Mam 22 lata, studiuję, ale już pracowałem. Dysponuję własnym kapitałem ok 200 000zł i szczerze mówiąc nie widzę się w roli liniowego pracownika, który musi słuchać poleceń ludzi "nad sobą". Mam problem z autorytetami... nie uznaję ich:-) Mój własny brat prowadzi własną działalność już od kilku lat. Widząc jego początkowe trudności z wyrobieniem marki itd, zastanawiam się nad fraczyzą. Spełniam wszystkie stawiane warunki przez fraczyzodawce, ale czy mogę zostać odrzucony np. z powodu młodego wieku? Franczyza jest dla mnie czymś bardzo atrakcyjnym, nie tyle z powodu otrzymania znanej marki, ale z powodu szkoleń. Ale jak wygląda to w praktyce? Czy firma z którą chcemy podpisać umowę naprawdę zapewnia szkolenia z prowadzenia takiej działalności, czy może franczyzodawca zostaje rzucony na głęboką wodę i ma radzić sobie sam? Czy zapewniają stałą pomoc?

MiWi 09.10.2008 *.dlu236.neoplus.adsl.tpnet.pl

164
Franczyza to nie tylko inwestycja - to także zaangażowanie we własny biznes. Słusznie, czy nie, franczyzodawcy mogą się obawiać, że z powodu młodego wieku za pół roku zmienisz koncepcję na życie. Ale nie zniechęcaj się - warto spróbować porozmawiać z kilkoma.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.