Forum: Mr Hamburger - 60 tys. to realny koszt czy tylko mydlenie oczu? - gastronomia 214

Przemek 07.07.2003 *.po19.knurow.sdi.tpnet.pl

Jestem pracownikiem i studentem 3 roku ekonomi informatycznej (licencjat), po ostatnich targach w Warszawie, na których byłem. We wrześniu bronię pracę i jestem zainteresowany otwarciem własnej działalności w swoim mieście. Niestety nie potrafię uzyskać kredytu na 15 tyś zł. Mimo że mam stałą pracę od 3 lat i mój miesięczny przychód przekracza 1100zł.
Mieszkam jeszcze z rodzicami więc nie mam konkretnych wydatków. Szukam pomocy u biznesmenów, którzy mieli podobną sytuację i mają możliwość pomocy młodemu i prężnemu przedsiębiorcy. Pozdrawiam

Heny Meller (czytaj Ałri Miler) 07.07.2003 *.pb198.wegrow.sdi.tpnet.pl

Byłem w podobnej sytuacji w 94 roku, wyjechałem do niemiec i zarobiłem swoje 10.000 zbierając czereśnie. Od nikogo nic nie pożyczałem, teraz też mam zarąbistą płynność finansową i nie muszę od nikogo nic pożyczać, chyba że chce
Jak nie musisz to nie pożyczaj!! lepiej zapracować, a jak pożyczasz to z banku , lichwa to zła sprawa

Marcin 07.07.2003 *.net1.chomiczowka.net.pl

W pierwszym numerze Franchising Info jest lista funduszy poręczeniowych. Trzeba się nachodzić, ale mi poręczyli kredyt na otwarcie Avansa.

toto 08.07.2003 *.wh113.neoplus.adsl.tpnet.pl

nie widzę problemu w zdobyciu takiej kwoty, nawet uważam że uruchomienie biznesu za pozyczone wróży sukces.

Przemysław 09.07.2003 *.po19.knurow.sdi.tpnet.pl

Potrzebuję chociaż, wiadomości gdzie można dostać pożyczkę na otwarcie działalności gospodarczej (nowej). Bo na kredyt na inwestycjie dla działalności istniejącej nie mam szans.

Marcin 09.07.2003 *.pa98.rodlo.sdi.tpnet.pl

Dowiedz się czegoś o funduszach poręczeniowych - zamiast nawoływać o pieniądze. Jak się ma bogatego wujka w Ameryce to można nic nierobić. Inaczej trzeba się trochę postarać.

Kamil 10.10.2004 *.81.219.224.34