Forum do artykułu: Impreza firmowa okiem pracowników

19.10.2009

Impreza firmowa okiem pracowników

Agencja Show Service Events Marketing przeprowadziła badania dotyczące podejścia pracowników do organizowania przez firmy imprez o charakterze integracyjnym.

Badanie ankietowe było prowadzone na pracownikach, czyli potencjalnych uczestnikach imprez firmowych. Celem Show Service było zbadanie ogólnego nastawienia Polaków do tego rodzaju inicjatyw i próba odpowiedzi na pytanie, jak pracownik odbiera tego typu przedsięwzięcia. Jaki wpływ na pracowników mają imprezy integracyjne? Jaki rodzaj imprezy firmowej preferują? Czy wolą bawić się z szefostwem, czy tylko w ramach swojego działu? Z badania wynika, że pracownicy zdecydowanie oczekują od pracodawcy inicjatyw w postaci organizowanych imprez firmowych. W pierwszej części badania sprawdzano nastawienie pracowników do imprez firmowych. Na pytanie o częstotliwość organizowania imprez dla wszystkich pracowników danej firmy zdecydowana większość respondentów (49 proc.) opowiedziała się za 2 imprezami rocznie. Pozostali ankietowani w podobnej liczbie opowiadali się za imprezą częściej (26 proc.) lub rzadziej (20 proc.) niż dwa razy w roku. Inaczej rozkładają się proporcje w przypadku imprez organizowanych w ramach jednego działu. Zdecydowanie rośnie w tym przypadku chęć uczestnictwa w imprezie częściej niż dwa razy w roku (30 proc.), kosztem tylko jednego spotkania rocznie (17 proc.). Dość nietypowy jest wzrost odpowiedzi, że firma nie powinna wcale organizować imprez firmowych wewnątrz działu (13 proc.). Z dokładnej analizy wynika, że taka odpowiedź udzielały najczęściej osoby z małych firm zatrudniających do 30 pracowników. Sposób na dobre relacje między pracownikami

20.12.2009
wypowiedzi: 4
*.ists.pl

Idendtyfikuję się z większością statystyk zamieszczonych w artykule. Zdecydowanie uważam, że impreza firmowa to wydarzenie szczególne i jej częstotliwość dwa razy do roku jest wystarczająca. A ponieważ jest to z definicji wydarzenie firmowe, powinny w nim uczestniczyć jedynie osoby w firmie zatrudnione i oczywiście szef. Po takiej imprezie, również oczekuję wzmocnienia ralacji między pracownikami i nasilenia poczucia więzi z firmą. Jeśli takie są oczekiwania pracowników, potwierdzone badaniami, to dobrze byłoby, alby szefowie firm zrozumieli, że jest to ważny element życia firmy i dołożyli trochę starań, żeby osiągnąć oczekiwane przez pracowników efekty. Niestety wiem, że w wielu firmach ciągle szkoda funduszy na motywację pracownika. Na szczęście dla mnie, pracuję w firmie, gdzie szefostow doskonale rozumie potrzebę integracji. Coprawda rzeczona impreza firmowa (w dziale uskuteczniamy je nieco częściej) odbywa się raz do roku, ale to dodaje jej wyjątkowości. W tym roku, wiosną przeżyliśmy wodne szleństwo rozjeżdżając skuterami Zatokę Gdańską. Zabawa była przednia, nikt wcześniej nie miał do czynienia z tą formą rozrywki, która trudna do załapania nie była a wciągnęła wszytkich natychmiast. Potem był czas na relaks, biesiadowanie i alkohol. Rozrywki dostarczyła nam firma, która zajmuje się zawodowo organizacją tego typu eventów i zdecydowanie chcemy aby impreza firmowa 2010 odbyła się również pod ich patronatem, w równie aktywny i niecodzienny sposób. Oby więcej takich firmowych inicjatyw, jest to niezapomniane wrażenie i żal myśleć, że wielu pracowników jest go pozbawionych.

25.12.2014
wypowiedzi: 3
*.centertel.pl

Jeśli impreza firmowa jest zorganizowana w eleganckim miejscu, gdzia panuje miła i przyjazna atmosfera to na pewno nikt z pracowników nie będzia na nic narzekał.

04.03.2015
wypowiedzi: 3
*.galatea.pl

Imprezy firmowe to dobre okazje do poznania współpracowników. Dotychczas byłem na dwóch imprezach firmowych i muszę przyznać, że to naprawdę ciekawe doświadczenie. Udało mi się lepiej poznać kilku współpracowników, co jednocześnie przełożyło się na korzystniejsze relacje w pracy. Każdy powinien mieć możliwość wzięcia udziału w imprezie firmowej.

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.