Forum: Czy warto otworzyć sklep odzieżowy? 1475

mark 23.09.2010 *.bbe217.neoplus.adsl.tpnet.pl

11

Czy warto otworzyć sklep odzieżowy , jeśli tak to jaki ? Wiadomo odzieżówka mocno oberwała , sprawa jest tym bardziej trudna bo chodzi o 65 tysięczne miasto mocno pokiereszowane przez kryzys . Nie jestem nowicjuszem w handlu , stąd moja ostrożność .

jaco23 30.09.2010 *.uw69.kielce.uw.gov.pl

11

Witam,

 zawsze warto spróbować jednak na początku proponuję przeprowadzić badanie targetu - nie wiem w jakiej miejscowości mieszkasz ale zastanawiam się jakiego typu odzież chcesz sprzedawać. Jeżeli są to dla osób młodych to oczywiście taki handel w miejscowości w której przeważają osoby po 40 roku życia będzie skazane na porażkę. Warto także zainteresować się reklamą internetową a także sprzedawaniem przez internet (np. Allegro i/lub własny sklep internetowy).

mark 01.10.2010 *.ackh41.neoplus.adsl.tpnet.pl

11
Dziękuję za informacje . Myślę jednak osklepie stacjonarnym . CHciałem się zaopatrywać bezpośrednio u producentów . Na jakie marże można liczyć - tak realnie , co z konkurencją ze strony sieciówek . Odzież ma być przeznaczona dla kobiet od 25 lat wzwyż .

jaco23 01.10.2010 *.chello089077154036.chello.pl

11

Jeżeli chodzi o marże - ktoś inny będzie musiał się wypowiedzieć.

Rozumiem, że interesuje Cię sklep stacjonarny ale zdecydowanie polecam zastanowić się nad równoległym handlem internetowym, jak sobie wyrobisz markę to możesz mieć lepszy utarg niż z klasycznej sprzedaży. A reklama w sieci jest jest o wiele tańsza niż reklama terenowa. Taka forma sprzedaży może Ci także pomóc w starciu z sieciówkami - jeżeli otworzysz oryginalny sklep, nadasz mu ciekawą formę to raczej osiągniesz sukces - wiele kobiet jednak lubi kupować ubrania oryginalne, z duszą itp.

Trukindor 08.01.2015 *.dynamic-78-8-116-49.ssp.dialog.net.pl

1

Z odzieżą używaną zawsze ma sens, jeszcze możesz na allegro sprzedawać + e-sklep, możesz sprobować w Sky Shop