Forum: Triceps.pl odżywki i suplementy - apteki i art. zdrowotne 21

Łukaszos 04.04.2011 *.ip-68-222.smtvsat.pl

27
Witam co sądzicie o tej firmie? Warto w to wchodzić?

Shakti700 27.06.2011 *.neptun.stocznia.gda.pl

2
Sama sieć oferuje niezłe rozwiązania, dobre produkty i genralnie organizacyjnie support ze strony franczyzodawcy i mastera jest w porzadku i na poziomie. Problem polega na tym że sama marka jest bardzo słabo rozpoznawalna, nikt specjalnie nie kojarzy Tricepsa jako dużą, roziwniętą sieć. Zatem wymaganie od 30 do 80 kawałków na wstęp, plus kolejne 7 czy 8, nie pamiętam, opłaty licencyjnej to sporo. A do tego trzeba jeszcze opłacać comiesięczną licencję, plus, co w sumie kompletnie rozmija się z ideą franczyzy, samemu zbudować markę. Ja po przemyśleniu sprawy otworzyłem własny punkt z odżywkami, suplementami etc, miasto na południu ponad 300. tys. mieszkańców. Dobry marketing, żadnych ograniczeń mastera-fr., i po dwóch latach mam juz trzy sklepy, a w październiku otwieram czwarty. Ogólnie - nie polecam.

Shakti700 27.06.2011 *.neptun.stocznia.gda.pl

2
Sama sieć oferuje niezłe rozwiązania, dobre produkty i genralnie organizacyjnie support ze strony franczyzodawcy i mastera jest w porzadku i na poziomie. Problem polega na tym że sama marka jest bardzo słabo rozpoznawalna, nikt specjalnie nie kojarzy Tricepsa jako dużą, roziwniętą sieć. Zatem wymaganie od 30 do 80 kawałków na wstęp, plus kolejne 7 czy 8, nie pamiętam, opłaty licencyjnej to sporo. A do tego trzeba jeszcze opłacać comiesięczną licencję, plus, co w sumie kompletnie rozmija się z ideą franczyzy, samemu zbudować markę. Ja po przemyśleniu sprawy otworzyłem własny punkt z odżywkami, suplementami etc, miasto na południu ponad 300. tys. mieszkańców. Dobry marketing, żadnych ograniczeń mastera-fr., i po dwóch latach mam juz trzy sklepy, a w październiku otwieram czwarty. Ogólnie - nie polecam.

Bunek 06.04.2012 *.bzk188.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

Jesli chodzi o branze suplementow to triceps jest kojarzony, wiec marke maja. Biora za licencje 4 tys netto a reszta idzie na towar, tak wiec normalna opcja.

Rozmawialem z centrala sieci i wchodze w to niedlugo jak tylko uzbieram potrzebny kapital

Mar Pich 28.10.2014 *.cpc1-bsfd8-2-0-cust55.5-3.cable.virginm.net

15

Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z nimi wspolpracuje i jakie ma doswiadczenia, posiadam 20m2 lokal w 25tys miejscowosci nieopodal trojmiasta. Pisalem do nich ale od dwoch tygodni zadnej odpowiedzi, wiec wnioskuje ze chyba nie sa zainteresowani albo nie czytaja maili.

Prosze o jakiekolwiek info

Dzieki

Mar Pich 29.10.2014 *.cpc1-bsfd8-2-0-cust55.5-3.cable.virginm.net

15

Dzieki za rady .

Z tego co sie orietuje to to maja jakas promocje do konca roku bez oplat licencyjnych czy franczyzowych ale na jak dlugo tego nie napisali. Chodzi im poprostu o otwarcie jak najwiekszej ilosci sklepow po to aby marka byla bardziej rozpoznawalna na rynku dlatego poki co bez zadnych oplat. Rozmawialem z kilkoma franczyzobiorcami tricepsa, oczywiscie ze wzgledu na tajemnice handlowa duzo sie nie dowiedzialem, jeden dziala juz 3 lata i jest zadowolony inny znow mowi ze nie ma tragedi ale jest kilka niedociagniec dlatego probuje rozwinac swojom siec sklepow i nawet zaoferowal mi zeby wziac franczyze od niego za 500pln/m-c i zadnych innych oplat.

nati 19.05.2016 *.user-94-254-227-4.play-internet.pl

192

Zerknijcie sobie tutaj https://www.youtube.com/channel/UC2cxzEvBb4eF2fA9pzoLWnQ/videos . Są tam filmiki na temat suplementów diety oraz zdrowia. Warto się z nimi zapoznać. Można się naprawdę wiele dowiedzieć, szczególni o kwasach omaga 3.

Gracek 16.10.2017 *.acpy106.neoplus.adsl.tpnet.pl

2

Jeżeli chodzi o suplementy, to wybór nigdy nie należy do najprotszych http://www.maxbody.com.pl Dlatego też tak ważne jest, aby zastanowić się nad tym jakich suplementów potrzebujemy. Dopiero wtedy będziecie wiedzieć w co dokladnie powinniście zainwestować. Inaczej, może być wam bądź co bądź ciężko, jeżeli chodzi o dobór odpowiednich supli.

Kromass 27.11.2017 *.eff245.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

W tym sklepie sprzedają może inkospor bcaa jakiejś dobrej jakości? Ktoś coś może powiedzieć na ten temat? Będę wdzięczny.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.