Forum: Sklep z odżywkami w Poznaniu

10.06.2011
wypowiedzi: 2
*.internet.cyfrowypolsat.pl

Witam Zastanawiam się nad sklepem z odżywkami konkretnie Triceps.pl Jakie dochody może to przynieść po nakładzie ok 65tys. mieszkam w poznaniu więc konkurencja spora.

10.06.2011
wypowiedzi: 64
*.master.pl

Po co ci franczyza.?? Wejdz na triceps.pl i porownaj ceny z takimi sklepami jak centrum odzywek sklep kfd,sfd czy z allegro. Srednio ceny roznia sie o 10% wiec powiedz mi kto bedzie zamawial od ciebie jak ma taniej. Odzywki zamawiaja raczej ludzie mlodzi a oni sa specami w wyszukiwaniu nizszych cen w internecie;) Jesli chodzi o sklep to wiem ze mozna zarobic ale musisz byc w lokalizacji dobrej najlepiej kolo jakies duzej silowni.. I nie licz tu na jakies niewiadomo jakie kokosy.

Z samych odzywek bez sprzetu sportowego to jak bedziesz sam zasuwac to moze cos zarobisz na zycie. Wszystko zalezy od miejsca. Generalnia konkurencja jest wszedzie;)

10.06.2011
wypowiedzi: 2
*.internet.cyfrowypolsat.pl

Sam nie wiem jak sie za to zabrać nie chcę wtopić kasy wiec myśle o sprawdzonej znanej marce. Ceny ok są różne ale osobiście wydaje mi się że tego typu sklep nastawiony jest na pewien wyższy poziom osoób w nim kupujących nie jest to miejsce dla naładowanych vinstrolem małolatów. chcę zajmować się czymś na poziomie :)

10.06.2011
wypowiedzi: 64
*.master.pl

No to jak wszystko wiesz to po co sie pytasz.

Ja nie jestem naladowanym winstrolem malolatem(nie wiem czy ty sie w ogole znasz na tym sporcie jak tak troche glupio piszesz), troche tam cwicze  i kupuje odzywki przez internet tam gdzie mi cena odpowiada. Raz kupie tu raz kupie tam, jakos mi sie w tricepsie nie zdarzylo nic ciekawego kupic.

Ale jak chcesz zakladac sobie sklep ktory mnusi placic dodatkowy czynsz miesieczny komus za nic to droga wolna.  Nie wiem po co franczyza w tak banalnej sprawie...

04.10.2015
wypowiedź: 1
*.play-internet.pl

XXXX ma trochę racji, po co franczycza w takim biznesie? skoro masz 65 tys na rozwój to myślę że najmniejszego problemu nie powienienes miec, przeciez w wiekszosci wypadków takie sklepiki są bardzo małe wiec i za wynajm mało placą a w tricepsie drogo jest ja np kupuje na www.odzywki.sklep.pl (nie wiem czy można linkować) to o wiele taniej, dziś to w każdym sklepie internetowym jest taniej niz w stacjonarnych co nie oznacza ze nikt nie bedzie przychodził bo własną markę czy nazwe firmy masz. stacjonarka nie musi na reklamy bulić wystarczy istniec a internetowy pozycjonowac sie musi i reklamowac zeby zaistnieć.

05.10.2015
wypowiedzi: 10
*.231.106.152

jak bedziesz miał dobrą reklamę to i przychody będa : ) warto zainwestować w naklejki na samochód z chwytliwym tekstem!
 

19.07.2016
wypowiedź: 1
*.114.85.49

Na pewno swiatsupli.pl ma najtańszą ofertę, może nawet w Europie. Wielu moich kumpli na siłowni przestawiło się na nich, jak usłyszeli, za ile prowadzę suplementację ;)

20.07.2016
wypowiedzi: 3
*.icpnet.pl

Biorąc pod uwagę jak wiele tego typu sklepów jest w Poznaniu, radzę się zastanowić nad rozmiarami konkurencji, może być ciężko.

02.01.2017
wypowiedzi: 160
*.play-internet.pl

Prawda jest taka, że aminokwasy, węglowodany, odżywki na masę i spalacze tłuszczu najlepiej kupować w sklepach internetowch. Dzięki temu można naprawdę sporo zaoszczędzić. Poza tym wybór jest ogromny.

02.01.2017
wypowiedzi: 10
*.180.198.247

z jednej strony Poznań to duże miasto, z drugiej strony odżywki białkowe i inne coraz więcej osób zamawia przez internet.

14.01.2017
wypowiedź: 1
*.dynamic-ww-05.vectranet.pl

Na Malcie jest fajne stoisko z suplementami, nie pamiętam jak się nazywa, ale łatwo znaleźć. Ja tam kupuję tabletki  [url=http://vitamer.pl/forum/mass-extreme]Maxx Extreme[/url] i zawsze spoko.

15.11.2017
wypowiedzi: 2
*.dynamic-ra-06.vectranet.pl

Sklep z odzywkami to super sprawa, sam uzywam wielu np. suplementu diety odchudzanie czy bialka albo kreatyny, tym bardziej ze mamy mode na bycie fit przez co uwazam ze taki sklep jest bardzo przyszlosciowy

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.