Forum do artykułu: Skuteczna i tania reklama małej firmy

22.03.2017
wypowiedzi: 15
*.106.159.97

A może ogrzewacz do rąk z logo własnej firmy? Bardzo fajnie się sprawdza jako reklama firmy, ponieważ nie jest to jeden ze sztampowych gadżetów typu długopis.  Taki ogrzewacz to fajny gadżet, który nie tylko będzie ciekawą reklamą firmy, ale także będzie przydatny dla klienta przez bardzo długi okres. No i można też samemu wybrać kształt i kolor takiego kompresu. Jak dla mnie bardzo fajna sprawa;)

23.03.2017
wypowiedzi: 11
*.play-internet.pl

Sprawdź ofertę http://ceramika-reklamowa.com.pl . Kubki reklamowe sprawdzą się w każdej sytuacji - na targach, eventach, konferencjach, biurze, domu. Co najważniejsze - takich kubków używamy przez lata więc inwestycja w ich zakup będzie procentować przez długi czas.

23.03.2017
wypowiedzi: 17
*.zabrze.vectranet.pl

W przypadku skutecznej reklamy lokalnej świetnie działa również współpraca z agencją hostess: grand-promo.com

Z tej agencji korzystałam i muszę przyznać, że pod kątem zwiększenia świadomości marki i wizerunku na rynku lokalnym to wyszło znakomicie :)

23.03.2017
wypowiedzi: 17
*.zabrze.vectranet.pl

Myślę, że świetnym rozwiązaniem dla małych firm jest pozycjonowanie lokalne: silneo.pl/pozycjonowanie-stron

23.03.2017
wypowiedzi: 5
*.190.159.170

Też mi się wydaje, że pozycjonowanie do podstawa - w przypadku każdej strony. Ciekawą usługę tego typu mają na https://wezom.pl/services/optymalizacja-stron-www​

24.03.2017
wypowiedzi: 17
*.zabrze.vectranet.pl

Najlepiej podpatruj reklamy innych firm. Np. ten sklep myśliwski z tego co widziałam stworzył sporą bazę artykułów myśliwskich z których z pewnością czerpią klientów, zwłaszcza, że celują od razu w osoby zainteresowane kupnem :)

27.03.2017
wypowiedzi: 9
*.62.8.233

W dzisiejszych czasach najskuteczniejsza jest reklama internetowa. Dobiera się ją w zależności od tego kto jest twoją grupą docelową i na jaki rynek działasz. Mogą to być media społecznościowe, email marketing (bazy firm można pozyskać od firm takich jak http://www.infobrokering.com.pl/), adwords, blog firmowy, content marketing.. Możliwości jest naprawdę wiele. 

31.03.2017
wypowiedź: 1
*.dynamic.gprs.plus.pl

Najlepsza reklama to reklama w internecie, tutaj możesz o niej więcej poczytać http://www.strategon.pl/ a jak potrzebujesz porady w tej sprawie, to tam też znajdziesz do nich telefon. Pozdrawiam

06.04.2017
wypowiedź: 1
*.play-internet.pl

najskuteczniejsza reklama to ta z wykożystaniem wszystkich kanałów komunikacji i tych nowoczesnych i tych tradycyjnych. Nam dobrze współpraca układa się z firmą CCIG https://ccig.pl to specjaliści w call i contact center 

10.04.2017
wypowiedzi: 21
*.181.117.18

Podobno dośc skuteczną formą reklamy są kampanie e-mailingowe. Tworzy się bazy e-mailingowe o tym można przeczytać na http://www.najlepszeuslugi24.pl/bazy-mailingowe/. Oczywiście jest to tylko jedna z wielu możliwości. Każda kampania marketingowa powinna być przeprowadzana z głową i po przeanalizowaniu wszystkich kosztów i wszytskich opcjii. Z tego powinno wybrać się najlepsze rozwiązanie dla firmy.

18.04.2017
wypowiedź: 1
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nalepiej jest wykorzystać potęcjał pozycjonowania swojej włąsnej strony internetowej (SEO i SEM). Obecnie ejst to najlepszy sposób.

księgowa Warszawa

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.