Forum: Szkolenia dla handlowców - co polecacie? - usługi dla biznesu 62

handlowiec 12.11.2012 *.94.42.239.86

1

Zobaczyłem ostatnio w necie ciekawe [url=http://szkoleniasprzedazowe.org/]szkolenia handlowe[/url] – czy ktoś z Was brał udział w takowym szkoleniu? Przewertowałem już milion dwieście książek na temat handlu i nadal czuję , że to nie wszystko. Handlem zajmuje się od ponad 4 lat , zatem nie mam ogromnego doświadczenia. Zależy mi na tym aby na szkoleniu poznać różne techniki handlu i zapoznać się z handlem zagranicznym. Tematyka szkoleń bardzo mnie interesuje, oczywiście jeśli chodzi o handel. Myślę, że warto by było gdyby każdy kto miał do czynienia z takimi szkoleniami wypowiedział się na ten temat. Firm szkoleniowych jest tak wiele, że trudno aby każdy handlowiec zapoznał się ze wszystkimi. Zbierajmy więc opinie i wybierzmy te, które będą warte polecenia pod każdym względem. Każdy handlowiec zasługuje na odpowiednie wyszkolenie – jaka firma, tematyka szkolenia, materiały szkoleniowe, czas oraz cena szkolenia.

oll25 24.03.2013 *.host-89-228-23-230.zamosc.mm.pl

1
Szczerze mogę polecić firmę szkoleniową IDEA Trainer House. Oferują szkolenia handlowe podczas, których można poznać wszystkie reguły i tajniki handlu. Satysfakcję zapewniają wysoko wykwalifikowani trenerzy. Ponadto z ich strony można pobrać przykładowe opisy szkoleń

martka2 17.07.2013 *.dynamic-62-87-146-248.ssp.dialog.net.pl

3

Hej, ja bardzo polecam szkolenia ze sprzedaży projektowej, miałam takie przeprowadzone przez http://success-story.pl/index.php/pl/

Super trenerzy, przede wszystkim bardzo wszystko praktycznie rozwiązane, ludzie kompetentni, widać, że mają duże doświadczenie zarówno w biznesie, ale też w prowadzeniu szkoleń. No i jak popatrzyłam na ich stronie to mają mega długą listę referencji - to też jakoś dobrze o nich świadczy.