Forum: FranchisingInfo nr 3 ???

07.08.2003
czytelnik
*.gliwice.sdi.tpnet.pl

Z niecierpliwoscia oczekujemy na trzeci numer FranchisingInfo, ktory ewoluujac w strone coraz bardziej profesjonalnego pisma branzowego, po raz kolejny przedstawi nam ciekawe pomysly na wlasny business oraz przestrzeze nas przed krzykliwymi, aczkolwiek watpliwej jakosci konceptami, ktore moga wpedzic potencjalnych biorcow jedynie w powazne klopoty i strate czasu.
Pozdrawiam

19.08.2003
czytelnik
*.gliwice.sdi.tpnet.pl

Przyznam, ze poczulem sie pozytywnie zaskoczony artykulem "Zarobic na handlu" w nowym nr FranchisingInfo... wreszcie troche obiektywnej prawdy o konceptach, ktore nie do konca okazaly sie tak udane, jak przedstawiaja to ich tworcy (rynek uczy pokory...).
Zycze powodzenia w dalszym ulepszaniu pisma i podwyzszaniu jego poziomu merytorycznego oraz w "walce" o nizsza cene pojedynczego egzemplarza...
Pozdrawiam

28.08.2003
Adam Janczewski
*.chomiczowka.net.pl

Z racji prowadzenia średniego marketu spożywczo-przemysłowego czytam prasę dla handlu. W porównaniu z nimi jesteście dwa razy bardziej profesjonalni. Gratuluje artykułu o zarabianiu w handlu.

28.08.2003
KOLEŚ
*.opole.cvx.ppp.tpnet.pl

NARESZCIE KTOŚ NAPISAŁ PRAWDĘ O KIERMASZACH U SZEWCZYKA!!!!! ALE JEDNO SIĘ NIE ZGADZA TYCH KIERMASZY NIE MA WIĘCEJ JAK 50

29.08.2003
czytelnik
*.gliwice.sdi.tpnet.pl

W tym artykule brakuje wlasciwie jednego, ale jakze waznego kokretu - co bylo prawdziwa przyczyna tego, ze owe 2 koncepty przezywaja trudnosci ? Czyby cala branza obuwnicza przezywala powazny kryzys ?
Przeciez np: Deichmany czy duze CCC radza sobie calkiem niezle, natomiast na ulicy calkiem dobrze maja sie TipTopy...

13.09.2003
Też czytelnik
*.chomiczowka.net.pl

Redakcjo, co będzie w następnym numerze magazynu?

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.