Forum o artykule: Chleba i reklam 67

fenix 28.03.2013 *.82-160-116-33.tktelekom.pl

1
Zainteresowałem się tematem i sprawdziłem stronę internetową. Coś mi tu jednak nie pasuje, ponieważ na stronie jest o połowę mniej oddziałów. Albo ja nie potrafię liczyć albo w artykule są nieaktualne dane. Proszę o sprostowanie.

bartomada 28.03.2013 *.bdj12.neoplus.adsl.tpnet.pl

137

Temat teoretycznie dobry ale praktycznie raczej nie nośny.Kupujesz chleb,wrzucasz w domu do pojemnika na niego-a torebkę do śmieci.Na tej zasadzie można by reklamować sie na cukrze,mące itp.Chce sie komus w to wpatrywać?Kto ma ochotę zmiętoloną torebkę oglądać?Elegancka firma powinna mieć elegancką reklamę.Dealer Mercedesa da to na opakowanie?Może przesadzam-ale uważam,że grono potencjalnych reklamodawców jest za małe,zeby z tego sie utrzymać.

grażka 21.03.2014 *.89-76-116-93.dynamic.chello.pl

12

Fajny pomysł, ale w sumie tak jak napisał mój poprzednik, torebkę po chlebie najcześciej wrzuca się do śmietnika nie czytając co jest na niej napisane. Lepsza reklama już byłaby w gazecie.

graff 23.09.2017 *.user-94-254-149-66.play-internet.pl

7

Można zamówić fototapetą las

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.