Forum do artykułu: SMS - spam, czy reklama?

16.12.2013
wypowiedzi: 3
*.aster.pl

Jeśli sms jest kierowany na numery, które go nie zamawiały to nie tylko będzie to spam, ale będzie to bardzo nieskutecznie przeprowadzona kampania. Numery powinno pozyskać się w sposób zgodny z prawem od osób zainteresowanych firmą, wówczas kampania sms przełoży się pozytywnie na reakcję odbiorców wiadomości sms. chcąc budować bazę numerów zobacz narzedzie http://hostedsms.pl

22.11.2014
wypowiedzi: 31
*.229.36.189

Czy jest na forum osoba, która ma jakieś dowiądczenie w marketingu sieci detalicznych i by mogła się odnieść do problemu jaki mam do rozwiązania, czy łączyć program lojalnościowy sieci detalicznej z programem do wysyłki SMS do klientów? Chodzi mniej więcej o takie rozwiązanie jakie mają w TideMobile czyli informacja do klientów o ilości punktów 30 minut po zakupie, informacje z promocjami, jakie aktualnie są etc. (o samym narzędziu można przeczytać tutaj

Mi chodzi głównie o ocenę czy tego typu rozwiązanie może podnieść spedaż w segmencie objętym promocjami czy programem lojalnościowym? 

P.s. Opinie potencjalnych klientów też są bardzo cenne, dla nas. 

09.05.2016
wypowiedzi: 25
*.dynamic.chello.pl

Moim zdaniem duża popularność urządzeń przenośnych takich jak smartfony, tablety, telefony komórkowe, sprawia, że marketing mobilny, to dobra forma reklamy. U nas sprawdziły się powiadomienia SMS, takie wiadomości mogą służyć na przykład do utrzymywania stałego kontaktu z klientem, w ten sposób można go informować też o aktualnych promocjach. My korzystamy z serwersms.pl, to dobre zautomatyzowane rozwiązanie. Koszty nie są wysokie, do wyboru są różne pakiety, które można dopasować do swoich potrzeb, system można przetestować bezpłatnie.

06.10.2016
wypowiedzi: 36
*.dynamic.chello.pl

Ja jestem zdania, że warto inwestować we wszystkie nowoczesne formy reklamy, a marketing mobilny bez wątpienia do takich należy. Jeżeli chodzi o system serwersms.pl, to daje naprawdę dużo możliwości. Za jego pośrednictwem można tworzyć kampanie, zlecić wysyłkę powaidomień, uruchomić płatności sms. Każdy klient otrzymuje pomoc indywidualnego doradcy. Moim zdaniem warto przetestować tą platformę tymbardziej, że można zrobić to bezpłatnie.

10.10.2016
wypowiedzi: 27
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

SMS to dobry kanał komunikacji, lepszy od internetu, tylko trzeba znaleźć pewne granice. Reklama ok, ale warto też iformować i niekomercyjnych wydarzeniach i newsach. Budować relacje.

13.10.2016
wypowiedzi: 57
*.za.digi.pl

Według mnie, najważniejszym czynnikiem jest działanie wielokanalowe. SMS jest skuteczną formą promocji, jednak sa osoby, które nie lubią tego typu działań. wola kontakt mailowy czy przez formularz kontaktowy. Stąd też warto zainwestować w dobry porgram do obslugi klienta, np. taki: http://focustelecom.pl/oprogramowanie-do-obslugi-klienta/ Pomaga on w  działaniach wielokanałych.

14.10.2016
wypowiedzi: 2
*.dynamic.chello.pl

Dla mnie wiadomości sms to lepsze rozwiązanie, niż mailing, chociaż kiedyś byłam innego zdania. Jeżeli wiadomości nie są wysyłane zbyt często i mają odpowiednią treść to będą skuteczne. Przynajmniej mamy pewność, że sms zostanie odczytany.

19.10.2016
wypowiedzi: 3
*.adsl.inetia.pl

W moim przypadku taka forma "reklamy" działa przeciwnie do zamierzeń. Jeżeli dostaję takiego smsa to tracę ochotę na to, aby współpracować z taką firmę. Nie wiem czy wszyscy tak maja czy tylko ja, ale lepiej jeżeli nie dostaję żadnych zbędnych wiadomości. Dotyczy to również e-maila.

19.10.2016
wypowiedzi: 7
*.191.4.215

Moim zdaniem jest to dobre rozwiązanie, ale dopiero dla pozyskanych klientów, bo potencjalni odbiorcy mogliby uznać takie smsy za zwykły spam, chociaż nie musi nim być w rzeczywistości. 

A tak to stałym klientom można by proponować promocje, rabaty, itd., np. za okazaniem smsa przy kasie czy coś. I lepiej nie opierać całej kampanii marketingowej na SMS-ach, a korzystać też z innych źródeł reklamowania się. 

21.10.2016
wypowiedzi: 21
*.dynamic.gprs.plus.pl

Popieram, że taka "reklama" działa wręcz odwrotnie.

23.10.2016
wypowiedzi: 25
*.dynamic.chello.pl

Pozyskanie bazy danych w przypadku takich działań nie jest łatwe, dlatego taka forma promocji powinna być kierowana, tak dobrze ktoś zazwyczył do klientów, którzy już korzystali z naszych usług. Poza tym wysyłkę smów należy traktować jako wsparcie strategii marketingowej.

15.11.2016
wypowiedzi: 2
*.199.41.247

Jak Wasi klienci reagowali na takie wiadomości? Może ktoś z Was mógłby się wypowiedzieć? Korzystacie ze wsparcia doradców, czy sami wszystko ogarniacie? 

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.