Forum do artykułu: Przepis na udany prezent

21.12.2013
wypowiedź: 1
*.112.43.static.telsat.wroc.pl

Według mnie gadżety, które można wręczać zarówno obecnym, jak i potencjalnym klientom, to świetny sposób na zdobycie ich sympatii oraz budowania zainteresowania naszą firmą. Pod warunkiem, że gadżety te są ciekawe i wysokiej jakości.

28.12.2013
wypowiedzi: 2
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Tak, to prawda. Miły prezent na pewno zostanie doceniony, no i w większości przypadków spowoduje polecenie, a przynajmniej wspomnienie w rozmowie o naszym sklepie.

20.03.2014
wypowiedzi: 14
*.dynamic.chello.pl

Z tym, że gadżety w stylu długopis czy kubek to już przeżytek wszyscy to rozdają, gdyby tak wpaść na jakiś dobry pomysł co można by podarowac, coś oryginalnego, to myślę, że będzie to bardzo dobry magnes na klientów.

25.03.2014
wypowiedzi: 12
*.dynamic.chello.pl

Ja bym jednak uważała z tą pamięcią USB, wiele psuje się bardzo szybko - sama jak pracowałam w firmie która zajmowała się gadżetami to połowa pamięci była do wywalenia. A takie USB z nazwa firmy, które nie działa, robi raczej złe wrażenie.

03.06.2014
wypowiedzi: 4
*.adsl.inetia.pl

Witam wszystkich ja ostatnio dostałam gadżet drukarki 3D i wiecie co super sprawa. Co praeda nie mam pojęcia jak to projektowac ale polecam jak cos stronke drukujemy3d.com :)

06.06.2014
wypowiedzi: 2
*.internetdsl.tpnet.pl

Najlepiej cos praktycznego a przede wszystkim cos co ktos lubi. warto w tym temacie sie oznajmic i podpytac;)

22.06.2014
wypowiedzi: 3
*.42.104.138

Mnie bardzo podobają się też buteleczki z alkoholem, takie mini, jak w samolotach, sam ostatnio taką dostałem.

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.