Forum o artykule: Envy w katalogu firm 1475

Gucio 24.09.2003 *.195.117.232.100

bardzo ciekawie brzmi ta oferta Envy... czy ktoś może widzial któryś ze sklepów tej firmy w Czechach albo w warszawskich Jankach?

Zenon Raszyk 02.10.2003 *.msg-ip01.ptp.poda.cz

W chwili obecnej sklep na Jankach jeszcze nie jest otwarty, z powodu przedluzajacych sie negocjacji. Najblizszy juz dzialajacy jest w Ostrawie, a za 3 tygodnie rozpoczyna dzialalnosc sklep w Tomaszowie.

Gucio 02.10.2003 *.195.117.232.100

Panie Zenonie,
dziękuję za informację o sklepach.Z grubsza się orientuję w sytuacji detalu na polskim rynku towarów sportowych i nie wydaje mi się realne funkcjonowanie tutaj samodzielnych sklepów oferujących tylko Envy, Tresspas'a i Kix7. Czy nie lepiej byłoby sprzedawać te marki w dobrych sklepach sportowych wielomarkowych? Dlaczego akurat franczyza ma być dobrym rowiazaniem dla tych marek?

Zenon Raszyk 05.10.2003 *.msg-ip01.ptp.poda.cz

Witam
Oczywiscie towar nasz jest sprzedawany rowniez w sklepach sportowych wielobranzowych. Jednak zakres marek jest tak szeroki, ze optymalnym rozwiazaniem jest sprzedaz w wlasnych sklepach. By blizej to wyjasnic, to wystarczy powiedziec ze kolekcje na lato 2004 ma okolo: Envy kolo 200 modeli ubran, ponad 20 modeli obuwia, oraz bardzo dobry camping- namioty, spiwory, plecaki itd. W kolekcji Trespassa, ktora exluzywnie wybieramy na nasze sklepy, mamy ponad sto modeli ubran, buty trekingowe oraz plecaki miejskie a w kolekcji Kixa mamy kolo 90 modeli ubran oraz prawie tyle samo modeli campingu.
Rownoczesnie wewnatrz tych marek towar jest rozdzielony na rozne kolekcje: mamy kolekcje outdorowa, runnigowa, plazowa, tenisowa, golfowa, miejska itd. Dzieki temu jestesmy w stanie przyciagnac i zadowolic bardzo szeroka rzesze klientow i oczywiscie sprzedac tyle towaru by oplacalo sie to nam i franczyzantowi.

Gucio 06.10.2003 *.195.117.232.100

Pani Zenonie, dziękuję za informację o szerokości oferty tych 3 marek. Jeśli chce Pan zaistnieć pozytywnie na rynku warszawskim z tymi 3 markami, (z których jako tako znaną jest tylko Tresspass, bo nie tylko ludzie z branży ale nawet importerzy rownolegli nie słyszeli o Envy i Kix7), to napewno nie można zaczynać od sklepu w Jankach i na Wileńskiej, jako centrów handlowych albo peryferyjnych (Janki) albo całkiem II gat. (Wileńska). Jest pewne, że wchodząc z zupełnie nieznanymi markami na rynek polski, trzeba będzie trochę potrząsnąc kiesą i zorganizować jakiś marketing typu "brand image buiding". Napewno myśli Pan o czymś takim? Franczyzobiorcy będą tego potrzebowali.

Zenon Raszyk 09.10.2003 *.msg-ip01.ptp.poda.cz

Oczywiscie ze planujemy kampanie reklamowa. Kampania bedzie ukierunkowana na budowanie glownie marki a nie sprzedaz specyficznych produktow. Teraz na zime planujemy okolo 100 bilboardow na terenie polski - skupionych w duzych miastach na terenie poludniowej i centralnej Polski (plus osrodki narciarskie).
Co do Wilenskiej - kiedys mieszkalem w Warszawie i podobnie jak pan (prawdopodobnie) uwazalem Prage za malo ciekawa i bylem na drugim brzegu Wisly tylko w bardzo rzadkich wypadkach. Jednak spedzilem sporo czasu na Wilenskiej i poznalem przyblizone wyniku sprzedazy ktore sa bardzo dobre, a w przypadku niektorych powierzchni nawet najlepsze w Polsce. Oczywiscie ale planujemy rowniez sklepy w bardziej prestizowych lokalizacjach.

Gucio 14.10.2003 *.195.117.232.100

Panie Zenonie,
Nie mam nic przeciwko Pradze jako dzielnicy Warszawy. Jednakże każda dzielnica w Warszawie ma swoje kategorie cenowe i jakościowe konsumentów. A CH przy Carrefure W-wa Wileńska jakie jest, każdy widzi(a skomercjalizowane jest tak sobie i w dodatku brudne i zapyziałe ). Jeśli chce Pan budować image marki tylko w oparciu o outdoor w południowej i centralnej Polsce, to może chociaż sklepy detaliczne mogłyby być w dobrych miejscach? W końcu, jeśli konsument nie zna marki w ogóle jako takiej (a to w Polsce częste w przypadku tak nowych marek jak Envy), to przynajmniej na podstawie dobrego wyglądu sklepu i ciekawej w nim oferty może sobie wyrobić pogląd na jej temat i "zagłosować na te markę kieszenią". Przyszłym franczyzobiorcom też by sie przydało pokazać jakiś przyzwoity własny sklep franczyzodawcy. To buduje zaufanie do dawcy...

Obserwator 14.10.2003 *.prosie3.acn.pl

Panie "Guciu",
Czytam Pana wypowiedzi i mówiąc wprost jest Pan śmieszny, Carrefour Wileńska to jedno z nielicznych Centrów Handlowych w Warszawie w którym nie ma dużej rotacji najemców lokali a klientów dokonujących zakupów w galerii jest bardzo dużo.
Czy uważa Pan że zlokalizowanie sklepu sieci w słabym centrum w którym nie ma klientów podnosi prestiż, czy jedynym wyznacznikiem tego czy centrum jest dobre ma być to że znajduje się po "właściwej" stronie Wisły.
Czy "Fort Wola", "Reduta", "TESCO - Górczewska i Połczyńska", "Wola Park" itd, są lepsze od Carrefoura Wileńska ... moim zdaniem zdecydowanie nie!!!

Meg 16.10.2003 *.195.117.38.89

A mnie wcale Gucio nie wydaje się śmieszny. Porównanie Wola Parku, Fortu Wola i Reduty do CH Wileńska, jest tak samo precyzyjne jak stwierdzenie, że "CH Wileńską odwiedza dużo klientów".
Podoba mi się zaangażowanie Pana Zenonem Raszyka,w dyskusję na forum. Przyznam jednak szczerze, że obawiam się podobnie jak Gucio, wprowadzenia na rynek polski nieznanej marki odzieżowej, mającej się sprzedawać w dużych samodzielnych sklepach, usytuowanych w prawie peryferyjnych punktach handlowych stolicy. Trzymam kciuki.

Obserwator 16.10.2003 *.prosie4.acn.pl

No nie Panowie nie rozśmieszajcie mnie, bo mam zajady :)))) Carrefour Wileńska jest centrum peryferyjnym, czegoś takiego jeszcze nie słyszałem.
Może kilka słów o sobie: pracuję w jednej z "dużych" sieci franchisingowych i tak na marginesie mieszkam od dziecka w Warszawie.
Może uściślimy słowo "peryferyjne centrum": Co Panowie powiedzą o "C.H. Reduta", "C.H. Geant na Ursynowie", "C.H. Carrefour Bemowo", "C.H Carrefour Targówek", "C.H. King Cross Jubilerska", "C.H. Fort Wola", "C.H. Promenada", "Wola Park", "Auchan na Modlińskiej" - czy waszym zdaniem to centra peryferyjne, czy też nie?; czy są to dobre miejsca do promowania nowej marki, czy też nie?. Jeżeli można o coś prosić, to wymieńcie choć kilka centrów w Warszawie (może być np. 5) które znajdują się w ścisłym centrum Warszawy :)
Jak chce Pan promować nową markę, w jakiś spektakularny sposóbm (zwracając jedynie uwagę na samą lokalizację), to może lepiej wynająć kilka pięter w Pałacu Kultury ...
Prosząc o wymienienie kilku centrów, nie pytałem o centra które mają być uruchomione w przyszłym roku lub za kilka lat - bo jak rozumiem zależy Panu na czasie:)

Hubczak 16.10.2003 *.dial-3334.zgora.dialog.net.pl

Jestem sklonny otworzyc nowa filie w jednym z wiekszych miast zachodniej Polski. Jednak firmy te nie sa mi wogule znane. Chcialbym prosic o link, przedstawiajacy styl tej odziezy, oraz ceny ze sklepu znajdujacego sie w Warszawie. pozdrawiam

Meg 17.10.2003 *.195.117.38.89

Drogi Panie Obserwatorze, śmiech to zdrowie! "Gucio jest śmieszny" a i z mojej wypowiedzi udało się Panu uśmiać do rozpuku. Fajnie! Pozwoli Pan, że dostarczę mu jeszcze kilku powodów do śmiechu... Meg to imię żeńskie, więc spokojnie może się Pan śmiać dalej... Pewnie Pan czytał prezentację Envy i zauważył Pan, że zamierzają otworzyć sklep w Jankach i wydaje mi się, że jest to dzielnica peryferyjna... Przykro mi, ale nie zamierzam rozwiązywać Pańskich rebusików i zadanek, w stylu "wymień 5 centrów handlowych" :( Nie dostarczę Panu już powodów do śmiechu, a skoro tak lubi Pan rozrywkę, to należałoby zmienić forum... ktoś już to chyba kiedyś Panu zasugerował w innym wątku...

Obserwator 17.10.2003 *.prosie6.acn.pl

Meg to miłe co napisałaś, szkoda tylko że nie na temat:)))
Przepraszam za pomyłkę, po fakcie zorientowałem się że jesteś dziewczynką, bardzo przepraszam.
Być może nie do końca zrozumieliśmy się, ja we wszystkich swoich wypowiedziach pisałem o Carrefourze Wileńska i jak rozumiem wszyscy oprócz ciebie właściwie piszą o tym centrum.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)))

Gucio 21.10.2003 *.195.117.232.100

Miło mi, Obserwatorze, że udało mi się Ciebie rozśmieszyć.Zawsze to jakiś sukces w dyskusji. Chyba mieszkasz na Pradze, albo pracujesz dla Carrefour'a na Wileńskiej lub Envy, że tak Cię to wkurza. Niepotrzebnie się złościsz. Moja wypowiedź nie dotyczyła oceny wszystkich możliwych centrów handlowych w Warszawie, a tylko wątpliwości co do koncepcji, żeby nową, nieznaną w Polsce markę wprowadzać na rynek poprzez sklepy w Jankach i na Wileńskiej. Padam na kolana przed mocą twoich rzeczowych argumentów na temat Wileńskiej - tylko poproszę o klęcznik.Ja naprawdę dobrze życzę Envy.

Obserwator 22.10.2003 *.vp33.neoplus.adsl.tpnet.pl

"Guciu" ja wiem że ty chcesz dobrze, ale wiedza którą dysponujesz na temat centrów handlowych w Warszawie, jest moim zdaniem bardzo mała.
Jeżeli uważasz, że Carrfour Wileńska to prowincjonalne centrum (a tak właśnie napisałeś), to tylko wykazujesz się ignorancją i amatorszczyzną. W jednej ze swoich poprzednich wypowiedzi zadałem kilka pytań - moim zdaniem odpowiedzi na nie, pozwolą lepiej ocenić twoją wiedzę w temacie w którym się wypowidasz ... potraktuj to jak zabawę i nie stresuj się.
Ja również życzę "ENVY" jak najlepiej i nie jestem zwiazany z firmą CEFIC (wynajem powierzchni w Carrefourach) czy też z samym Carrefourem Wileńska.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

Meg 22.10.2003 *.195.117.38.89

Drogi Obserwatorze, a może pracujesz dla Inter Commerca, który projektował Carrefour`a w Szczecinie? Gdziekolwiek pracujesz, to musisz być bardzo wydajny biorąc pod uwagę czas, który poświęcasz na swoje górnolotne wypowiedzi i szybkość z jaką je wysyłasz...
Wydaje mi się, że to właśnie Ty piszesz nie na temat, bo temat był: "Envy w katalogu firm", a nie analiza warszawskich centrów handlowych. Daj sobie spokój z zagadkami i życzeniami miłego weekendu!

Obserwator 22.10.2003 *.vp33.neoplus.adsl.tpnet.pl

Meg skarbie już cię lubię :)))
No właśnie na jaki temat jest ta rozmowa - bo mam wrażenie, że przez przypadek to moja skromna osoba stała się tematem tej dyskusji:)))
Na samym początku tego wątku pojawił się tekst w którym napisano że "Carrefour Wileńska" to prowincjonalne centrum, w którym nie ma sensu otwierać lokalu - zwłaszcza jeżeli ma to zrobić firma która wchodzi z nową marką na rynek. Pozwoliłem sobie nie zgodzić się z tą śmiałą tezą i chciałem poznać argumenty osób które uważają inaczej. W odpowiedzi przeczytałem wiele sformułowań dotyczących mojego miejsca pracy, pochodzenia itp.
Myślę że jeżeli ktoś pisze i wypowiada się w jakimś temacie, to powinien mieć jakieś argumenty na obronę swojego stanowiska - jak widzę nie ma i jest mi z tego powodu bardzo przykro:(((
Staram się śledzić wszystko co pojawia się na tym portalu, ponieważ jest on dobrym źródłem informacji o naszym rynku franchisingowym, tak więc droga "Meg" nie dziw sie, że odpisuje na twoje wypowiedzi tak szybko.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:))))

Gucio 23.10.2003 *.195.117.232.100

Do Obserwatora: Widzę, że nadal z przekonaniem twierdzisz, że dobrym pomysłem na wylansowanie nowej marki na rynku polskim jest ulokowanie pierwszego sklepu tej marki w Warszawie w galerii handlowej przy Carrefour Wileńska albo Geant Janki. Chętnie się uczę od mądrzejszych od siebie (a Ty ewidentnie do takich należysz), więc uprzejmie zapytuję: czy znasz może jakąś zagraniczną markę, która od tych 2 centrów zaczęła swoją obecność na polskim rynku detalicznym i odniosła w tych lokalizacjach sukces?

Obserwator 23.10.2003 *.vp33.neoplus.adsl.tpnet.pl

Guciu ale ty jesteś męczący, postaram się jednak ustosunkować do twojej wypowiedzi ...
Nigdy nie napisałem "(...)dobrym pomysłem na wylansowanie nowej marki na rynku polskim jest uruchomienie lokali w Cerrefourze Wileńska i C.H. Janki(...)", moje wszystkie teksty w tym temacie dotyczą twojej wypowiedzi w której nazywasz Carrfour Wileńska "prowincjonalnym".
Dlaczego dramtycznie starasz się uciec od wcześniejszych swoich wypowiedzi. Walnołeś z "grubej rury" C.H. Wileńska to prowinacja, a teraz kiedy ktoś cię grzecznie prosi o rozwinięcie myśli brniesz w jakieś jałowe i bezsensowane zaczepki i pogaduszki. Nie zachowuj się jak Jakubowska przed komisją w sparwie Rywina.
Powracając do tematu, każda sieć wchodząc na rynek nie powinna swojej działalności promocyjnej, po pierwsze ograniczać jedynie do uruchomienia dwóch sklepów, powinna mieć przygotowany harmonogram otwarć na np. rok czy dwa lata do przodu, po drugie sieć powinna mieć plan działań reklamowych (media itp.), po trzecie miarą sukcesu jest m.in. poziom zysków jaki się uzyskuje w konkretnej lokalizacji, moim skromnym zdaniem Carrefour Wileńska gawarntuje taki sukces, po czwarte Guciu nie nudź:)))
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć jaka sieć rozpoczęła swoją ekspansję na naszym rynku od "Wileńskiego", nie śledzę aż tak uważnie rynku a niechcę napisać jakiejś bredni tak jak ty przy ocenie Carrefoura Wileńska.
Guciu na miłość Boską, nie zmuszaj mnie już więcej do odpowiadania na twoje durne teksty, podyskutujmy o tym czy "Carrefour Wileńska" to prowinacja, przedstaw jakieś argumenty, niech ta dyskusja ma sens, nie zachowuj się jak dziecko w piskownicy !!!

Meg 23.10.2003 *.195.117.38.89

Drogi Obserwatorze, też się dziwię, że Twoja osoba stanęła na chwilkę w centrum wątku. Powiedz, dlaczego tak bardzo interesują Cię opinie na temat CH Wileńska? Planujesz kolejny złoty interes obuwniczy?

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.