Forum: Informatyk z lokalem - jaki biznes?

11.06.2014
wypowiedzi: 2
*.ingram.com.pl

Witam wszystkich którzy zechcieli tu zajżeć.

a więc jestem całkowitym laikiem ale posiadam lokal 72/80m2 jestem po szkole informatycznej sam rówież mam do tego zamiłowanie chciałem się kogoś poradzić czy wogóle da się z tego żyć i z czym to się je będę wdzięczny za karzdą podpowiedz.

13.06.2014
wypowiedzi: 172
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Może zaczniesz od nauki ortografii?...  Perspektywiczne!

15.06.2014
*.207.99.58

Zamiłowanie do informatyki wykracza poza facebook'a i youtube ?

Z "informatyki" da się wyżyć i bez lokalu - np. programista. Jeden komputer, jedno biurko, internet. Taki gość też mówi że "jest zamiłowany" choć niekoniecznie po szkole ;)

16.06.2014
*.ingram.com.pl

Wiem że jeszcze dużo mi brakuje do prawdziwego informatyka ale pytam co i jak, na dzień dzisiejszy żyje z pracy za granicą a wolał bym pracować w kraju.

ps: wiem że ortografia nie jest moją mocną stroną sory.

05.12.2016
wypowiedzi: 44
*.darnet.pl

.Szukacie dobrej firmy oferującej profesjonalny sprzęt do diagnostyki światłowodów. Możecie zajrzeć na http://www.interlab.pl/. Uważam, że  naprawdę dobra i profesjonalna firma, więc również i wam mogą się przydać ich usługi. 

08.12.2016
wypowiedzi: 9
*.56.167.163

Witam serdecznie,

Szukam franczyzobiorców chętnych do udziału w krótkim badaniu ankietowym, którego celem jest identyfikacja czynników sukcesu we franczyzie: https://franczyzobiorcy.webankieta.pl/

Badanie jest w pełni anonimowe, jego wypełnienie zajmuje 6 do 9 minut. Wyniki będą opublikowane w pracy naukowej (mogą zostać udostępnione respondentom). Badanie nie jest sponsorowane przez żadną organizację lub sieć franczyzową. 

Z góry uprzejmie dziękuję i w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt!