Forum: Informatyk z lokalem - jaki biznes? - telekomunikacja, IT, AGD/RTV 26

Sasha 11.06.2014 *.nat-26-207.ingram.com.pl

2

Witam wszystkich którzy zechcieli tu zajżeć.

a więc jestem całkowitym laikiem ale posiadam lokal 72/80m2 jestem po szkole informatycznej sam rówież mam do tego zamiłowanie chciałem się kogoś poradzić czy wogóle da się z tego żyć i z czym to się je będę wdzięczny za karzdą podpowiedz.

iks 13.06.2014 *.bml29.neoplus.adsl.tpnet.pl

172

Może zaczniesz od nauki ortografii?...  Perspektywiczne!

Kane66 15.06.2014 *.109.207.99.58

2

Zamiłowanie do informatyki wykracza poza facebook'a i youtube ?

Z "informatyki" da się wyżyć i bez lokalu - np. programista. Jeden komputer, jedno biurko, internet. Taki gość też mówi że "jest zamiłowany" choć niekoniecznie po szkole ;)

Sasha 16.06.2014 *.nat-26-207.ingram.com.pl

2

Wiem że jeszcze dużo mi brakuje do prawdziwego informatyka ale pytam co i jak, na dzień dzisiejszy żyje z pracy za granicą a wolał bym pracować w kraju.

ps: wiem że ortografia nie jest moją mocną stroną sory.

Teodorczyk 25.01.2018 *.allissa.static.korbank.pl

5

Oczywiście że da się z tego żyć pod warunkiem, że zrobisz to z głową. Pamiętaj, że plan to nie wszystko - liczy się jego realizacja. Informatyka to szerokie pojęcie i można wiele rzeczy połączyć ze sobą np. tworzenie stron + serwis sprzętu komputerowego i powiedzmy jeszcze dostawca internetu.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.