Forum: Porady na start ... 1475

mike86 28.10.2014 *.user-164-126-174-104.play-internet.pl

2

Witam,

To może zabrzmieć jak kolejny próżny wpis, który ma dać upragnioną receptę na dochodowy biznes. Wiem że takowej nie znajdę i dobrze zdaję sobie sprawę jak w obecnych czasach funkcjonuje rynek. Jeżeli jednak ktoś chciałby się podzielić ze mną spostrzeżeniami, propozycjami to z chęcią podystukuję, a za ewentualną pomoc się odwdzięczę. Zatem do rzeczy. Uwaga... zabrzmi oryginalnie... intensywnie myślę nad własnym biznesem. Na pewno chciałbym tu ulokować kapitał na zasadzie współpracy franczyzowej. Sądzę, że posiadam za małe doświadczenie na porywanie się z motyką na słońce i otwieranie czegoś pod własnym szyldem.Nie jestem jednak kompletnym nowicjuszem, a franczyza może mnie wspomóc w działaniach i stąd też koncentruje się właśnie na niej. Również kapitał, który na ten moment jestem w stanie przeznaczyć to maksimum 80 -100 tysięcy złotych. Nie jest to mała kwota, a więc decyzja musi być przemyślana. Teren działania to Warszawa i ewentualnie okolice w obrębie województwa mazowieckiego. Co do branży, to mam wstępnie swoich faworytów, ale zachowam to na później. Na początku zapraszam do dyskusji (tu lub prywatnie). Z góry dziękuję za ewentualne porady, propozycję. pozdrawiam

GeorgeTM 28.10.2014 *.host-37-190-156-157.dynamic.mm.pl

44

Właśnie naraziłeś się na wpisy reklamowe firm, które będą chciały za wszelką cenę wcisnąć Ci swój biznes. Jeśli chcesz dostać dobre rady, to napisz, czy masz jakiś lokal na oku (osiedle, przy ulicy) i w jakiej branży chciałbyś działać albo czy masz już jakieś doświadczenie, np. w gastronomii, spożywce, odzieżówce....

Mar Pich 29.10.2014 *.cpc1-bsfd8-2-0-cust55.5-3.cable.virginm.net

15