Forum o artykule: Polska moda zyskuje na popularności 103

Tomek Konrad 06.11.2014 *.42.203.24.185-rev.hti.pl

1
No trzeba bezapelacyjnie przyznać, że polskie marki od pewnego czasu zyskały na znaczeniu po przez swój rozwój, zaangażowanie i profesjonalizację. Polskie marki takie jak spółka LPP, Vistula, Gino Rossi,Giacomo Conti, Próchnik, czy Solar dzisiaj nie chcą jedynie dorównać zagranicznym, ale z nimi świadomie konkurować. Dopiero tutaj widać, że dana firma ma ogromny potencjał.

gaamko 19.11.2014 *.individual-230-108.maxnet.biz

1

Dobrym przykładem jest Digel

poktar 14.01.2015 *.178.182.221.88.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

16

ja często zzamawiam w martes.pl fajne kolekcje , ceny tez nie takie wysokie a jakość dobra

Aga44 19.11.2015 *.176.221.123.56

5

Prawdę mówiąc ja najczęściej nie zwracam większej uwagi na kraj pochodzenia moich ubrań. A może powinnam, w końcu każdy chyba woli wspierać rodzimy biznes. Tylko trochę z tym zachodu. Ja na przykład odzież firmową do przedsiębiorstwa zamawiam w hurtowni internetowej http://www.openwear.pl gdzie jest bardzo dużo różnych marek, nie są one bardzo znane, więc się nawet nie interesowałam. Na pewno są dobrej jakości, ale czy polskie? Będę musiała to sprawdzić przy kolejnym zamówieniu.

Anna Kalata 25.11.2015 *.44-13-236-151.static.edis.at

14

Bardzo często dzieje się to za sprawą coraz popularniejszych blogów modowych. A te wyrastają jak grzyby po deszczu.

Wiele z nich cieszy się naprawdę dużą popularnością.

- maffashion

- macademian girl

- http://www.kasia-tusk.pl/

Można wymienić co najmniej 10 blogów któe robią naprawdę dobrą robotę dla swiata mody.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.