Forum: Czy warto zatrudniać własnego prawnika - doradztwo i księgowość 24

lolek100 16.02.2015 *.89-66-0-188.dynamic.chello.pl

146

jak myślicie, czy warto zatrudniać włąsnego prawnika w firmie, która dośc szybko się rozrasta i myśłi o ekspancji na całą Polskę??

Andrzej Adamski 16.02.2015 *.adok216.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

Powiem tak - sam jestem prawnikiem - więc mam spojrzenie od tej strony.

Jeśli ma to być pomoc doraźna - raz czy dwa razy w m-cu to pozostań w kontakcie z zaangażowanym w Twój projekt prawnikiem ( nie takim co posłucha nawet nie udająć zainteresowania ).

Jeżeli pomoc prawna ma być udzielana min. kilka razy w tygodniu to faktycznie możesz a w zasadzie powinienieś pomyśleć na bardziej stałym sformalizowaniem współpracy.

Adam.p 17.02.2015 *.79.141.160.64

13

my korzystamy po prostu z doradztwa prawnego LexConsilium i jestesmy bardzo zadowoleni. pelny profesjonalizm, rzetelni i indywidualne podejscie do klienta

Tycjan 27.04.2015 *.185.74.84.49

33

Ja w mojej firmie również korzystam z doradztwa prawnika. Nie jest to stała współpraca, ale doraźna. Jednak cały czas zgłaszam się do jednej kancelarii, konkretnie do pana Igora Buczkowskiego z Gdańska. To bardzo profesjonalny i zaangażowany w swoją pracę prawnik. Jeśli ktoś szuka dobrego specjalisty w zakresie prawa gospodarczego czy handlowego z okolic Trójmiasta, to naprawdę polecam. Tu jest jego strona internetowa dla zainteresowanych: http://buczkowski-kancelaria.pl/

Oczywiście świadczy on pomoc także w innych sprawach, ale ja na razie korzystam z tych dziedzin prawa.

andrecourt 06.05.2015 *.194.153.107.130

24