Forum do artykułu: Jaka reklama się opłaca?

15.03.2017
wypowiedzi: 16
*.zabrze.vectranet.pl

Możesz poczytać również o reklamie na facebooku, która jest niebywale skuteczna jeśli chodzi o promocję sklepu w sieci: shop7.pl/promocja-sklepu-e-commerce-na-facebooku

17.03.2017
wypowiedź: 1
*.ip.maverick.com.pl

Jeżeli SEO to tylko razem z Content Marketingiem a jeśli tak to http://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie/ . Nie jest to jednak tania usługa.

22.03.2017
wypowiedzi: 15
*.106.159.97

Oczywiście, należy dobrać reklamę do naszych potencjalnych klientów lub zdecydować się na coś co będzie się podobało zarówno starszym osobom, jak i młodszym. Fajnym pomysłem jest kompres żelowy z logo firmy. Starszym osobom przyda się np. na bóle stawów, a młodym dla rozluźnienia mięśni po treningu. Oczywiście to tylko przykładowe zastosowanie. W każdym razie dobrze się nad takim gadżetem promocyjnym zastanowić.

23.03.2017
wypowiedzi: 2
*.190.159.170

Opłaca się na pewno pozycjonować​ - czy to firmę, czy stronę hobbistyczną. No chyba że nie zależy nam na klientach lub czytelnikach. Zobaczcie, co mają tu https://wezom.pl/services/optymalizacja-stron-www  do zaoferowania.

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.