Forum do artykułu: Jaka reklama się opłaca?

06.07.2017
wypowiedzi: 10
*.dynamic.chello.pl

myślę że najważniejsze to odpowiedziec sobie - gdzie są nasi potrencjlani klienci, tam własnie bedzie oplacac się reklama ;) dobra segmentacja to podstawa!

10.07.2017
wypowiedzi: 11
*.pl

Każda forma reklamy jest dobra, byle by o nas mówili tak ktoś kiedyś powiedział ;)
_______________

http://kkmmedia.pl

10.07.2017
wypowiedzi: 5
*.172.190.67

Najbardziej opłacalną formą reklamy są zadowoleni klienci. Jedyne co trzeba zrobić to ich pozyskać - czyli dać ludzion dobra usługę.

11.07.2017
wypowiedź: 1
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Powiem ci że w moim biznesie najbardziej opłaciło się wydrkuwanie ulotek plakatów oraz wizytówek, jest taka drukarnia ekspresowa co ogarnia temat w krótkim czasie a reklama jak najbardziej nadaje się do każdego rodzaju biznesu dużo nie kosztuje a działa. 

11.07.2017
wypowiedzi: 5
*.trustnet.pl

Reklama w internecie tak,  ale nie można zapominac o tradycyjnej formie takiej jak wizytówki, ulotki, plakaty (oczywiście odpowiednio dobrane do branży w jakiej działacie). Wszystko zależy przede wszystkim od posiadanego budżetu. 

17.07.2017
wypowiedzi: 99
*.dynamic.gprs.plus.pl

To prawda, reklama tradycyjna ma nadal duże znaczenie. Nie można o niej zapominać.

19.07.2017
wypowiedzi: 5
*.trustnet.pl

Nie jest oczywiście łatwo zrobić projekt np. wizytówki, który sprawi, że zostaniecie zapamiętani. Warto dobrze przemyśleć wzór i dopilnować, żeby wszystko było spójne z wizerunkiem firmy. Ważne jest podłoże na którym wykonancie takie produkty, tekstura, grubośc papieru. Niby szczegóły a jednak tworzą całość.

21.07.2017
wypowiedzi: 65
*.dynamic.chello.pl

każda jak się ją dobre zrobi... takie jest moje zdanie. ale przed taką mega reklamą zrobiłbym zastrzeżenie logo na pewno 

27.07.2017
wypowiedzi: 3
*.139.ipv4.supernova.orange.pl

Moim zdaniem też bardzo ważną kwestią jest odzież firmowa i gadzety firmowe. My przynajmniej raz w roku robimy zamówienie w http://dreamtex.pl/ i dzięki temu nasi najwięksi klienci i ważni kontrachenci dostają drobne upominki i nas zapamiętują. 

27.07.2017
wypowiedzi: 3
*.139.ipv4.supernova.orange.pl

Ja fajne gadżety - ryginalne i przydatne znalazłam w nowym katalogu na http://dreamtex.pl/. Poza tym oni mają także odzież reklamową a to też fajny gadżet jest 

28.07.2017
wypowiedzi: 2
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

każda reklama się opłaca, dosłownie każda. bierz wszystko co masz pod ręką. ;)

23.08.2017
wypowiedź: 1
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Może pójść w coś nietypowego? Na przykład krawaty reklamowe? Wydaje mi się, że to może być ciekawa i zapadająca w pamięć reklama.

23.08.2017
wypowiedzi: 65
*.dynamic.chello.pl

a wiecie że reklama zaczyna się już od samego poczatku? naming determinuje w dużej mirze rodzaj strategii marketingowej. Warto o tym pamiętać. 

24.08.2017
wypowiedzi: 3
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Zobacz sobie co daje prowadzenie bloga oraz pozycjonowanie strony. To teraz najlepsza forma na rozkręcenie biznesu bez wielkich kosztów związanych z profesjonalną reklamą.

25.08.2017
wypowiedź: 1
*.play-internet.pl

Moim zdaniem warto jest inwestować w rozwój strony i w jej pozycjonowanie. Dobrze zadbana strona, która jest wysoko w Google = równa się z dużą ilością użytkowników na stronie. Zresztą tutaj https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ możecie szerzej poczytać na ten temat. 

26.08.2017
wypowiedź: 1
*.dynamic.chello.pl

Dla sieci handlowych dobrym rozwiązaniem będzie korzystanie z gazetki promocyjne

01.09.2017
wypowiedzi: 30
*.rudcom.pl

Z tego co widzę to pozycjonowanie się opłaca.

01.09.2017
wypowiedzi: 65
*.dynamic.chello.pl

pewnie że tak! trzeba umieć ryzykowac :) ja teraz wymyślam jaka będie nazwa firmy mojej pierwszej działalności i w rzyszłym tyg myśle ją rejestrować ;) 

01.09.2017
wypowiedzi: 4
*.internetdsl.tpnet.pl

Witam serdecznie, chciałbym zaprosić Państwa do darmowego uczestnictwa w konferencji szkoleniowej e-commerce dla branży spożywczej i AGD. Uczestnictwo jest bezpłatne

Tematy wykładów/szkoleń m.in.:

  1. Gotujemy dobry sklep internetowy- Jak robić e-commerce ze smakiem, głową i nie skazywać się na porażkę już na starcie?
  2. Omnichannel w 5 smakach. 5 sposobów na wszechobecność Twojej marki.
  3. Nowa metoda płatności, która zwiększy atrakcyjność sklepu  Płacę później to metoda płatności, która gwarantuje zapłatę za zamówienie w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów.
  4. Przez e-commerce do klienta - Chcesz wiedzieć, jak kanał e-commerce może wpływać na wewnętrzne procesy związane ze sprzedażą oraz jak wykorzystać ten potencjał?
  5. Płatności online od kuchni- Bogate menu w rozwiązaniach płatniczych wpływające na budowę pozytywnego UX
  6. Treści, które sprzedają- Co zamieścić na stronie sklepu, żeby zwiększyć ruch i konwersję?
  7. Facebook, bon apetit! Czyli jak znajdować klientów i prowadzić skuteczne działania sprzedażowe na Facebooku dla branży H&F?
  8. Receptura i składniki niezbędne dla sukcesu wdrożenia e-commerce- Potężna, skoncentrowana dawka wiedzy na bazie case studies.
  9. Pomysł na... smaczny email marketing w branży food - Opowiem Ci, jak wykorzystać maila w branży food i sprawić, by Twój odbiorca miał apetyt na więcej.

Dla wszystkich uczestników zapewniamy lunch.

Link do rejestracji: http://homeandfood.net/rejestracja#content

13.09.2017
wypowiedzi: 4
*.awacom.net

Ważną reklamą tez są szyldy, tabliczki, wizytówki :) To też trzeba wziąźć pod uwagę. Tanio możesz kipić w sklepie http://www.grawernia.pl/k7,szyldy-tabliczki-wizytowki-identyfikatory-szyldy-i-tablice-informacyjne.html ja niedawno zamawiałam wzytówki dla firmy i jak najbardziej polecam. Szyld sobie powiesisz przed wejściem tak żeby był widoczny dla ludzi i już masz reklamę :)

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.