Forum: Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

21.06.2016
wypowiedzi: 36
*.net.hawetelekom.pl

Wielu przedsiębiorców podejmuje pochodne decyzje i często decydują się na duże oraz kosztowne kampanie reklamowe. Niestety często się zdarza, że koszty z nimi związane nie są odzwieciedlane w wynikach sprzedaży. Dużo lepszą metodą jest  budowanie stałych relacji z klientem poprzez np. program lojalnościowy http://sodexolojalnosc.pl/lojalnosc/ . Tego typu programy świetnie przywiązują do danej marki, co wpływa na pozytywną współpracę przez wiele lat.

24.06.2016
wypowiedzi: 30
*.219.150.143

Bazując na zdobytym doświadczy we współpracy z producentami materiałów reklamowych aktualnie poleciłbym firmę Oficyna 97. Producent oferuje kompleksową usługę i twardo trzyma się terminów co w moim przypadku jest szalenie ważne. Ofertę możesz zobaczyć na stronach pod adresem www.oficyna97.pl . Może ciebie też zainteresuje.

12.12.2016
wypowiedzi: 32
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

A no tak, a żeby zwiększyć zainteresowanie klientów, to warto sięgnąć po systemy targowe. Wszystko się ze sobą łączy i nie lada wyzwaniem jest, by dopracować tak promocję i reklamę, by sprostała oczekiwaniom klientów. Świetne zestawy systemów wystawienniczych, które mogą być nam pomocne przy targach i tego typu okolicznościach można zamówić w Polastudio http://www.polastudio.pl/oferta/systemy-wystawiennicze.html. Na systemy takie jest również możliwość naniesienia grafiki lub zamówienia dodatkowych elementów, więc nie ma najmniejszego problemu, gdy mamy konkretną wizję, jak taka prezentacja ma wyglądać.

26.02.2017
wypowiedzi: 32
*.62.127.171

Prowadzenie sklepu internetowego to walka o klienta. http://publicrelations.pl/20-narzedzi-do-zwiekszenia-sprzedazy-w-sklepie-internetowym/ przedstawia 20 narzędzi do zwiększenia sprzedaży w sklepie on-line. Zastosowanie się do tych rad pozwoli na osiągnięcie sukcesu w prowadzeniu sklepu oraz na osiągnięcie zysków. 

07.03.2017
wypowiedzi: 7
*.internet.cyfrowypolsat.pl

Dobra reklama to podstawa, podejście do klienta i oczywiście bajer.

08.03.2017
wypowiedzi: 24
*.157.155.235.hispeed.pl

Moim zdaniem jest sporo rozwiązań choć dla mnie najbardziej wartościową metodą jest marketing szeptany. Ja korzystałem z usług firmy https://skuteczni.pl/ i przyznam, że jestem bardzo zadowolony. Udało mi się dostosować działania do oczekiwań klientów, a poza tym poszerzyło się grono moich odbiorców. Moim zdaniem to jedna z najskuteczniejszych metod.

15.05.2017
wypowiedź: 1
*.138.168.217-rev.hti.pl

A ja mam takie pytanie...

założyłam sklep Mileco - Kosmetyki Organiczne i chciałabym jak najszybciej rozkręcić biznes. Strona jest w trakcie pozycjonowania, prowadzę FB, ale myślę jeszcze o warsztatach kosmetycznych, np. spotkaniach z wizażystką. Myślicie, że to dobry pomysł na promocje czy tylko przyjdą na darmowy makijaż i już więcej się nie pojawią?

25.05.2017
wypowiedzi: 32
*.jmdi.pl

Kiedyś poleciłbym posiłkowanie się Google Analitycs ale teraz okazuje się, że jest lepsze narzędzie tego typu. Zachęcam do zapoznania się z artykułem http://publicrelations.pl/piwik-pro-lepszy-niz-google-analitycs/. Czyżby Piwik PRO niebawem zastąpiło popularne narzędzie Google ?

19.09.2017
wypowiedź: 1
*.218.108.92

Często czytam blogi i pozyskuje ciekawych informacji jak szybko zdobyć klientów, jak szybko zwiększyć sprzedaż w sklepie e-commerce. Dużo ciekawych informacji sprzedażowych na blogu http://www.xlblog.pl

26.09.2017
wypowiedzi: 168
*.play-internet.pl

Niewątpliwie trzeba swoją markę promować na targach branżowych. To jest ważne. Oczywiście trzeba trochę zainwestować w stoisko (aby było jeszcze lepsze od tych http://brandcreation.pl/targi-warszawie-kielcach/ ), materiały reklamowe i gadżety, ale uważam, że jest to najlepszy sposób na nawiązanie biznesowych konktaktów i zdobycie klientów.

02.10.2017
wypowiedzi: 20
*.gigainternet.pl

Dobra reklama, w tym skuteczne wypozycjonowanie strony 

03.10.2017
wypowiedzi: 10
*.ap-media.pl

Dobra strona WWW, działania na social mediach, content marketing, e-maile i cold-calle to też nadal dobra metoda. 

05.10.2017
wypowiedzi: 12
*.adsl.inetia.pl

Co Wam da reklama w momencie, gdy sprzedawać będziecie przedmioty byle jakiej jakości? Stałych klientów w taki sposób nie da się zyskać, no chyba, że im jakość też będzie raczej obojętna. Ja sam miałem do czynienia ze sprzedażą wysokiej jakości biżuterii dostarczanej mi przez hurtownię złota i srebra http://szuchman-gold.pl/ i po latach pracy w takim zawodzie stwierdzić muszę, że nie ma lepszej rekalmy od wysokiej jakości sprzedawanych przedmiotów. Coś co jest dobre jest bowiem w stanie sprzedać się bez wsparcia marketingu i żadne filozofowanie tego nie zmieni. ;)

11.10.2017
wypowiedź: 1
*.218.108.92

Cześć, ostatnio znalazłem ciekawego bloga związanego głównie ze sprzedażą. Czyli jak pozyskać klinetów, jak prawidłowo sprzedawać produkty w internecie, wpływ marketingu internetowego na sprzedaż online i wiele więcej. Bardzo dużo ciekawych informacji, przydatnych w sprzedaży. http://www.xlblog.pl/

12.11.2017
wypowiedzi: 41
*.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Tutaj http://www.axox.eu można zamówić maszty reklamowe oraz systemy wystawiennicze, a także konstrukcje reklamowe. Warto sobie tam zerknąć. Dzięki zwiększeniu rozpoznawalności marki zwiększy się liczba klientów.

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.