Forum o artykule: Raport o franchisingu 2003/2004 1475

Darek 02.12.2003 *.80.48.255.146

Jestem studentem. Czytałem Wasz ubiegłoroczny Raport o franchisingu i bardzo mnie zaciekawił. Chętnie przeczytał bym również ten nowy ale cena 280zł to jest przesada. Nie uważacie? Student ekonomii.

Redakcja 02.12.2003 *.www.profitsystem.pl

263
Darku!
Z myślą o Tobie i innych studentach została przygotowana skrócona wersja raportu, którą można otrzymać bezpłatnie. Jako student ekonomii powinienes zdawać sobie sprawę z tego, że specjalistyczne know-how jest kosztowne. Dlatego uważamy, że cena 280 zł za pełną wersję raportu jest uzasadniona. Pozdrawiamy.

Makler 05.02.2004 *.yj58.internetdsl.tpnet.pl

Również pisałem pracę o franchisingu, można powiedzieć, że już ją kończę.
Pamiętaj, że masz jeszcze raport z zeszłego roku, który był obszerniejszy. Poza tym dane udostępnione przez PROFIT myślę, że sa wystarczające. Praca przecież nie składa się z samych cyferek :) Faktem jest, że literatura dotyczące franchisingu to delikatnie mówiąc lipa, ale coraz częściej praca pisze o tej formie finansowania. Podręczniki, że tak powiem ściągają jeden od drugiego. Dostałem ostatnio pracę magisterską z franchisingu, ponad 100 stron, czytając ją sam potrafiłem poznać skąd autor ściągnął dany kawałek :)
W razie czego napisz do mnie, może będę w stanie pomóc.

makler@w.pl

student 08.04.2004 *.193.0.117.249

ja tez pisze prace o franchisingu na, wiec moze sie skontaktujemy (do studentki ekonomii) i porownamy materialy, ktore zgromadzilismy???
moj mail to viper111@o2.pl :)

artur student 19.05.2007 *.kei58.kei.sggw.waw.pl

16
Mam prosbe jestem studentem, te pisze prace o franczyzie, skad mozna wziasc ten raport w wersji skroconej bezplatnej
pozdrwiam

Darek_2 19.05.2007 *.213-238-74-115.adsl.inetia.pl

1
Cześć. Też pisalem nie dawno prace o franchisingu. Na szczęście mam to juz za sobą. Mam sporo materialów... Darek

artur student 22.05.2007 *.sggw137-002.sggw.waw.pl

16