Forum do artykułu: Zarabiać przez telefon

18.07.2016
wypowiedzi: 5
*.icpnet.pl

Gdyby nie fakt, że w mojej firmie przeszliśmy z innego rozwiązania na system call center od http://debesis.pl/, to pewnie zainteresowałbym się głębiej ofertą SQN. Debesis póki co spełnia wszystkie moje oczekiwania: dużo większa wygoda w korzystaniu z aplikacji dla naszych konsultantów i koordynatorów. Dodatkowo mają tanie bazy danych i swój ruch tele. ;)

26.07.2016
wypowiedzi: 33
*.c.net.lemor.pl

Ja słyszałam ,że nawet aplikacje do gier w telefonie pozwalają nam zarabiać.

01.09.2016
wypowiedzi: 5
*.icpnet.pl

Mogę wspomnieć o jednym z lepiej zoorganizowanych contact center https://ccig.pl/ które posiada oddziały w taki miastach jak Wrocław, Kielce, Opole, Częstochowa, Gdańsk i Gdynia

Zachęcam do odwiedzenia strony,może ktoś z Państwa bedzie zainteresowany takimi usługami?

02.09.2016
wypowiedzi: 27
*.dynamic.chello.pl

To nie praca dla każdego, trzeba być odpornym na stres.

05.09.2016
wypowiedzi: 11
*.dynamic.gprs.plus.pl

No tak, to prawda. Ja nie jestem stworzona do takiej pracy i nie nadawałabym się do tego. Poza tym i tak wydaje mi się, że wiele osób pracę w call center traktuje jako przejściową. Mało jest osób, które rzeczywiście to lubią.

08.09.2016
wypowiedzi: 7
*.ssp.dialog.net.pl

Pracowałam już raz w call center i nie była to przyjemna praca, nie tylko z powodu tego, że jest stresująca. Przełożeni wywierali najgorszą presję, jakieś ustawiczne sprawdziane, wyrabianie normy... No i te wszystkie formułki, które trzeba było zapamiętać, żeby je wszystkie powtarzać na początku i na końcu rozmowy - tragedia. :)

14.09.2016
wypowiedzi: 57
*.za.digi.pl

Oczywiscie, że nie jest to łatwa praca;) Ale trzeba uzbroic sie w ogromne pokłady cierpliwości...wiem jednak, że jak ktoś sie w tym sprawdza, to z całą pewnością będzie mógl liczyc na pracę i dobre zarobki. A co do programu do obsługi klienta to próbowalismy juz wiele. Do tej pory najlepij srawdza się nam taki: http://focustelecom.pl/oprogramowanie-do-obslugi-klienta/

14.10.2016
wypowiedzi: 11
*.dg-net.pl

Sama posiadam doświadczenie w pracy w call center i faktycznie tutaj trzeba mieć odpowiednie predysspozyjce, aby móc pracować na stanowisku czy to telemarketera czy też doradcy. Nie mnie jednak jest przekonana, że w przypadku prowadzenia firm, w wielu przypadkach posiadanie infolinii jest wręcz niezbędne, przy czym mnie bardzo ciekawą wydała się oferta od t-mobile http://biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i-uslugi/telefonia-i-komunikacja/infolinia

24.10.2016
wypowiedzi: 21
*.dynamic.gprs.plus.pl

Również pracowałem kiedyś w call center. Niestety w większości przypadków z uczciwością nie mają one nic wspólnego.

25.10.2016
wypowiedzi: 39
*.centertel.pl

Pracy w call center jest pełno, jednakże jest to z reguły praca niestabilna, nędzie opłacana.

-------------------------------------------------
www.nowy-biznes.com
 

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.