Forum o artykule: Pizzeria po włosku 177

Pamela 13.11.2017 *.apn-46-169-236-156.dynamic.gprs.plus.pl

62
Pizza od zawsze była uwielbiana przez Polaków więc jest to dobry pomysł na biznes. Obecnie ludzie chętniej próbują pizzy przyrządzanej w piecu opalanym drewnem albo na kamieniu. O tej ostatniej opcji przeczytałam na http://www.abcporady.pl/kamien-do-pizzy-wloskie-pomidory-oryginalny-parmezan-jak-jeszcze-lepiej-zrobic-pizze/ i szczerze powiedziawszy, bardzo chciałabym takiej pizzy spróbować. Myślę, że chętnych znalazłoby się więcej.

nowak 24.11.2017 *.80-110-86-224.cgn.dynamic.surfer.at

3

Gastronomia nie jest łatwym zajęciem, szczególnie kiedy nie ma się w tym doświadczenia. Trzeba wtedy się duzo doszkalać, polecam szukać w sieci stron gdzie znajdą sie porady dla restauratorów jak na stronie Unilever: https://www.unileverfoodsolutions.pl/ bo chcieć to móc. Na początku jest trudno ale z czasem jak przynosi zyski to i satysfakcja przychodzi.

Justyna Kochanowicz 29.11.2017 *.apn-46-77-180-19.dynamic.gprs.plus.pl

14

Rodzice mojego narzeczonego prowadzą taką małą pizzerię. No nie powiem interes im świetnie idzie mają przepyszną pizzę i stąd wielu klientów. Sama wcześniej bardzo często tam chodziłam z koleżankami na pizzę. Mają sporo sprzętów ze sklepu https://mmgastro.pl/ wiem bo nawet mój narzeczony zamawiał piekarnik ostatnio bo potrzebowali większego biznes się rozkręca

smile 13.12.2017 *.188.146.194.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

30

Oczywiście zgadzam się z tym, że gastronomia jest ciężka, ale trzeba jakoś sobie radzić. W dzisiejszych czasach mamy takie udogodnienia jak aplikacje do zamawiania jedzenia http://www.mojegastro.pl/aplikacja-do-zamawiania-jedzenia/, dzięki którym można między innymi pozyskiwać nowych klientów.

panistefanin 26.12.2017 *.nat2-minsk-pool-46-53-193-15.telecom.by

26

Chciałbym więcej o tym przeczytać. Szybka, jaka literatura ma studiować?

192.168.1.254

superBarbara 10.01.2018 *.195.150.96.90

13

Obecnie jest spore zapotrzebowanie na lokale gastronomiczne, bo ludzie coraz więcej konsumują. Jednakże ze wzgledu na sporą konkurencję w tej branży początki bywają bardzo trudne. Niekiedy kończy się to niestety likwidacją. Jesli chce się zakałdać pizzerię, których jest sporo na rynku trzeba albo mieć dobrego kucharza, który zna tajemniczą recepturę, albo świetną lokalizację lokalu.

Hermana 12.01.2018 *.chg124.neoplus.adsl.tpnet.pl

6

Pizzeria nie jest łatwym biznesem, jak każda gastronomia, ale można zarobić. Ważne by się odpowiednio do tego zabrać, czyli znaleźć dobry lokal, fajnie go urządzić, mieć sprawny personel itp. Są firmy, które kompleksowo to robią dla ludzi, którzy chcą mieć restauracje, ale nie wiedzą jak się do tego zabrać, nie znają się na pozwoleniach, technologii i umowach. Nam pomogła Qubatura http://qubatura.com/o-nas/, mogę ich polecić.

domi78 15.01.2018 *.89.191.152.36

34

No gastronomia jest zawsze opłacalna, ale trzeba szukać porządnego sprzętu i to jest spory wydatek, chociaż ostatnio znalazłam stronę ze sprzętem gastronomiczym gdzie można kupić wszystko to co jest niezbędne w kuchni https://sklep.technica.pl/ więc po co szukać i kupowac urządzenia osobno jak można wszystko w jednym sklepie zamówić.

Kintaro700 21.02.2018 *.212-7-222-115.lukman.pl

6

Pizzeria po włosku, to zawsze dobry biznes. Polacy kochają biznes.

_______________________________________-

pracelicencjackie.konin.pl

carolle23 09.03.2018 *.aejj50.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

Włoska pizzeria to bardzo dobry pomysł tylko taka nazwa "włoska" zobowiązuje by te pizze różniły się pozytywnie od innych konkurencyjnych pizzerii w okolicy. Do tego warto mieć w ofercie jakieś wina. Jak po włosku to po włosku na 100% :)

renatast 06.04.2018 *.91-223-64-111.static.sl-net.pl

7
Bardzo ciekawe informacje i dobry pomysł. Ja się zastanawiam odnośnie sprzętu gastronomicznego [url]https://stalgast.com/wyposazenie-pizzerii[/url] ? Wiecie czy produkty firmy są sprawdzone?
gastronomia | 16.09.2016

Pizzeria po włosku

Pierwszy lokal z szyldem Tutti Santi został otwarty w Kaliszu, w 2013 roku. – To był test rynkowy dla naszego konceptu, który oferuje pizzę robioną według oryginalnych włoskich receptur. Ich gwarantem jest nasz partner, Valerio Valle, mistrz Włoch w przygotowywaniu pizzy klasycznej – podkreśla Sergiusz Urbaniak, prezes spółki Sacro, franczyzodawcy marki Tutti Santi. Test się powiódł. Blisko rok później ruszył drugi lokal własny, tym razem we Wrocławiu. Jednak od początku firma zakładała dynamiczny rozwój konceptu we franczyzie. I w drugim roku działalności Tutti Santi otwarte zostały trzy restauracje franczyzowe: w Koninie, Ostrowie Wielkopolskim i Poznaniu. Kolejna własna ruszyła w Kielcach. – Wybieramy miasta różnej wielkości – mówi Sergiusz Urbaniak. – Nie będziemy się koncentrować tylko na dużych ośrodkach. Uważamy, że miasta takie jak Konin czy Ostrów Wielkopolski, liczące 60-70 tys. mieszkańców, to także ciekawe rynki. Klienci są tam spragnieni dobrej oferty. Na mniejszym rynku po pierwsze łatwiej też się wybić. Po drugie, łatwiej znaleźć dobry lokal, a koszty czynszu i pracowników są niższe. Z założenia sieć chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców. Strategiczny cel firmy zakłada, że w najbliższych latach w całym kraju powstanie 50 restauracji.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.