Forum: Catering się opłata? - gastronomia 177

Ravi44 11.06.2018 *.aejb73.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Witam serdecznie. Od pewnego czasu już pracuję jako kucharz w firmie cateringowej Weranda - catering poznań . Rozmyślam nad założeniem własnej działalności właśnie w tym temacie. Co sądzicie o cateringach? Mojej firmie się wiedzie i to widać. Jednak nie jestem pewien jak to jest w innym miastach. Jeśli ktoś może niech da opinie. Będę bardzo wdzięczny :)

Savires 13.06.2018 *.ere163.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Pewnie że opłaca się prowadzić firmę cateringową, Mam znajomego który prowadzi, firmę Nelson - Catering & Events i mają bardzo dużo zamówień , na co dzień jak i również bardzo dużo na weekendy na różne uroczystości. W dzisiejszych czasach większość ludzi decyduje się na catering, zamiast robić samemu potrawy na uroczystości bo jest to po prostu wygoda i cenowo to też wychodzi bardzo dobrze.

Horoth 14.06.2018 *.ere163.neoplus.adsl.tpnet.pl

5
Słyszałem że catering okolicznościowy poznań jest rozwiązaniem niezwykle wygodnym, w sam raz dla zabieganych - nie trzeba robić zakupów ani gotować, otrzymujemy posiłki na całą imprezę, w różnych wariantach. Wg mnie to się mega opłaca, wiele osób chce się bawić bez zamartwiania o różne elementy imprezy. Na takim cateringu można dobrze wyjść ;)

KarolP 24.07.2018 *.user-31-174-196-70.play-internet.pl

20
Myślę że tak, na pewno największe koszty to urządzenia. Ale teraz są takie firmy jak Winterhalter (robią zmywarki gastronomiczne) które oferują wypożyczanie takich sprzętów

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.