Forum: Catering się opłata? - gastronomia 165

Ravi44 11.06.2018 *.aejb73.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Witam serdecznie. Od pewnego czasu już pracuję jako kucharz w firmie cateringowej Weranda - catering poznań . Rozmyślam nad założeniem własnej działalności właśnie w tym temacie. Co sądzicie o cateringach? Mojej firmie się wiedzie i to widać. Jednak nie jestem pewien jak to jest w innym miastach. Jeśli ktoś może niech da opinie. Będę bardzo wdzięczny :)

Savires 13.06.2018 *.ere163.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Pewnie że opłaca się prowadzić firmę cateringową, Mam znajomego który prowadzi, firmę Nelson - Catering & Events i mają bardzo dużo zamówień , na co dzień jak i również bardzo dużo na weekendy na różne uroczystości. W dzisiejszych czasach większość ludzi decyduje się na catering, zamiast robić samemu potrawy na uroczystości bo jest to po prostu wygoda i cenowo to też wychodzi bardzo dobrze.

Horoth 14.06.2018 *.ere163.neoplus.adsl.tpnet.pl

5
Słyszałem że catering okolicznościowy poznań jest rozwiązaniem niezwykle wygodnym, w sam raz dla zabieganych - nie trzeba robić zakupów ani gotować, otrzymujemy posiłki na całą imprezę, w różnych wariantach. Wg mnie to się mega opłaca, wiele osób chce się bawić bez zamartwiania o różne elementy imprezy. Na takim cateringu można dobrze wyjść ;)

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.